Foto bij Ik vertrek.

Iedereen weet dat Yuuki wat vor Ichijo voelt, maar nog niet weet in welke dimensie ze veder wilt gaan.
In dit hoofdstuk wordt dat duidelijker.

Yuuki POV
Yay ik heb eindelijk de EMBRYO terug en we hebben een nieuw lid kan deze dag nog beter? Nagihiko:' Beter niet, maar wel slechter.' Hoe bedoel je? Nagihiko:' Nou tussen de garduan post zat ook een brief voor jou van een andere school. Volgens mij heette de school Cross Acedemy.' Meen je dat! Nu kan ik eindelijk meer te weten komen over mijn vampier zijn. Tadase:' Hoe bedoel je over je vampier zijn?' Wel je weet toch dat ik sinds kort tussen twee dimensies kan reizen. Nou Ichijo komt uit de dimensie van de Cross Acedemy. Ik kan nu vaker bij Ichijo zijn. Tadase:' Maar dat betekent dat je ons gaat verlaten.' Ik ga jullie niet verlaten niet na alles wat we hebben mee gemaakt. Ik wil gewoon wat meer tijd doorbrengen met Ichijo, zodat ik meer over mijn vampierkant kan komen te weten. Ik ben dan ook vaker bij mijn BF, maar als jullie willen dat ik blijf kan Ichijo misschien bij ons op school komen. Wat vinden jullie daarvan? Amu:' Dacht het niet ga maar met hem mee naar die andere dimensie en laat je EMBRYO maar hier. Dan kan Ikuto eindelijk zijn vader zoeken.' Sinds wanneer geef jij om Ikuto? Amu:' Ik dacht altijd al dat hij er meer was achter die geheimzinnige houding. Ik heb gelijk en nu moet ik mijn vriendje gaan halen.' Tadase:' Heb jij een vriendje?' Bro relax wat maakt het uit dat 1 meisje je niet ziet zitten. Er zijn zat leuke meiden hoor. Niet iedereen ziet je als De prins van de school. Dus mag Ichijo bij ons op school komen? Tadase:' Ik zal kijken wat ik kan doen.' Yay Thanx ik ga het hem meteen melden.
Bij Ichijo in de andere dimensie.
Ichijo-sama! Ichijo:' Hé wat ben jij vrolijk. Moet je me soms wat vertelen?' Ja. Wil je bij de garduans komen?

Reageer (2)

  • MellissaKuran

    ik snap 1 ding niet yuuki zei prins en iedereen die de serie heeft gekeken weet wat er dan gebeurt

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oeeeeee
    ik wil zijn reactie weten
    dus heel snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen