Foto bij 1. Sky Told Me I'm Going To Meet Them?

"MELODY MELODY!" riep Sky die naar me toe rende, ik draaide me om, zette mijn gitaar neer en keek haar verbaast aan "Hmm watser?" "Jason had, hij had" zij ze buiten adem, "Jason had wat?" zij ik rustig, "Kai gebeld van The GazettE" "Hmm toch niet nieuws doetie altijd," zij ik en liep met haar richting buiten, "Ja dat weet ik wel Mels, maar Jason zij dat ik moest vertellen dat ik jouw moest vertellen dat The GazettE Jouw wilt ontmoeten en dat als je ja of nee zegt dat ik dat weer moet zeggen tegen Jason en hij het zegt tegen Kai" "Uuh Sky, en nu rustig en kort" "Oke oke, zal ik proberen. Nou als volgt: The GazettE Wilt je ontmoeten" Mijn mond viel open "The GazettE Wilt Mij ontmoeten? WOW! Ik zou eerder zeggen andersom!" "Uhuh inderdaad! Jij bent echt een van de gelukkigste fans Mels!" zij ze met een big smile, ik knikte "Ja maar wanneer? Wacht ik ga Jason even bellen oke?" "Oke succes! Ik moet nog naar de stad, moet nog wat ophalen oke?" zij ze, ik gaf der nog even een knuffel en zwaaide der uit. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en belde Jason zo snel mogelijk op.

"Heey Jason! Klopt het wat Sky tegen me zei over dat The GazettE me wilden meeten?"
"Ja! Klopt totaal Mels! Hoezo geloof je haar dan niet?"
"Uhm Jawel, maar ik wou het zeker weten. Trouwens wanneer en hoe laat kan ik hun dan ontmoeten?"
"Uhmm Als het kan morgenmiddag om 1 uur al"
"Oke en waar dan?"
"Hmm dat weet ik nog niet, moet ik dadelijk even nog bespreken met Kai, dan bel ik je weer op oke?"
"Dus je bedoelt je gaat ophangen en dan meteen Kai bellen?"
"Uhuh Jup, of ik kan je zodrek smsen veel makkelijker"
"Oke is goed! Kan niet wachten tot morgen!"
"Tot morgen!"

En hij had opgehangen. Ik keek op mijn horloge, pas half 9. Hmm dat word een film kijken, misschien Potc3? Hmm oke dat doe ik dan!
Ik zette de dvd speler aan en legde de CD in en ging de film kijken.

Word vervolgd.

Reageer (2)

  • LittleKawaii

    + ik neem abo :3

    1 decennium geleden
  • LittleKawaii

    whieeee >v< XD sorry
    snel verder shite kudasai (flower)
    xxx Miya-chan (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen