Foto bij 002 - Math.

Meet the new girl (:

Ik haalde nog maals diep adem en opende de deur. Alle gezichten keken mijn kant op. ''Ja?'' vroeg de lerares kalm. ''Ik ben Rachel. De nieuwe leerling.'' Haar gezicht klaarde op. ''Ah zo, nou, we hebben daar nog een plaatsje vrij. Naast Seth. Hij zal je vast wil willen rondleiden in de pauze, niet?'' Ik keek naar de jongen die ze had aangewezen en hij knikte. ''Met alle plezier.'' grijnsde hij. Ik glimlachte flauwtjes en wou gaan zitten. ''Nee nee. Je moet je eerst voor stellen.'' zei de lerares. Ik zuchte diep en ging voor het bord staan. ''Ik ben Rachel Brave, ik ben 16 en de rest van mijn leven is geheim.'' zeg ik droog. Ik kijk de vrouw aan en ga dan zitten. ''Hmm. Kan er mee door.'' mompelde ze en ze ging verder met uitleggen. ''Ik wil dat geheim dan graag ontraadselen.'' fluisterde Seth in mijn oor. Ik haalde mijn schouders op en keek hem aan. ''Doe je best.'' zeg ik uitdagend en ik keek weer voor me.

Gelijk toen de bel ging had ik mijn tas al ingepakt en stond ik op. Ik liep rustig naar de deur toe en liep de gang op. Al snel werd ik tegen gehouden door iemand. Ik draaide me om en keek naar Seth. ''Ik moest je rondleiden, weet je nog?'' zei hij glimlachend. ''Hmm. Ik nam het niet echt serieus. Maar goed, als je het zo graag wilt.'' antwoorde ik droog. Hij grinnikte en trok me mee naar de kantine. ''De belangrijkste plek, de kantine. Ik stel je voor aan mijn vrienden.'' ''Nee dat hoeft niet hoor.'' zei ik snel. Hij keek me met opgetrokken wenkbrauw aan. ''Je wou zeggen dat je al een plek had om te eten afgezien van de wc?'' Ik keek hem kwaad aan en schudde mijn hoofd ten slotte. ''Dus eet je bij ons vandaag.'' zei hij simpel. Boos liet ik me meetrekken. ''Jongens, dit is Rachel. Ik ben haar gids vandaag.'' zei hij vrolijk toen we bij het tafeltje aankwamen. Ik bekeek alle jongens een voor een. Allemaal een bonk spieren. Toen ik de laatste bekeek zag ik de jongen die me vanmorgen omver had gelopen. Hij staarde me aan en ik wende mijn hoofd af. Seth zag het en kwam gelijk in actie. ''Collin, hands off, she's mine.'' lachte hij. Ik rolde met mijn ogen en ging maar zitten. Collin heette hij dus.

Reageer (2)

  • StevieRae

    haha!!

    1 decennium geleden
  • Opia

    verdeeeeeeeeeer! (:


    Seth's mine so hands off biatch xp

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen