Foto bij 9.

Chaz en Christian.
hahahahahhaa.

Chaz:
Nadat ze verteld had dat ze vrienden was gebleven met haar ex. Zag ik haar een traan wegvegen. Volgens mij is er meer gebeurd tussen die 2, en heeft ze het er liever niet over. Ik wil haar helpen. ‘Roos, kan ik even met je praten.’ ik zag haar schikken. Maar toch knikte ze. Samen liepen we naar wat denk ik de logeerkamer is. ‘Roos, wat is er tussen jou en die Jack gebeurd?’ ze schok van mijn vraag en kreeg alweer tranen in haar ogen. ‘je hoeft het niet te vertellen Roos, maar bij mij is je geheim veilig.’ Probeerde ik haar gerust te stellen. ‘Oke, Chaz ik vertrouw je. Ik vertel het je dan maar he.’ Ik knikte om aan te geven dat ze mocht beginnen met vertellen. Na 5 minuten had ze alles uitgelegd en al veel tranen laten vallen. Woh, zij heeft al veel meegemaakt in haar leven. Maar dit zegt wel weer hoeveel ze om mensen geeft. Dat ze hem zelfs dit heeft kunnen vergeven. Dan ben je wel echt een goed persoon. Nu lag ze hier in mijn armen, en ik was haar aan het troosten. Na een paar minuten trok ze haar hoofd weg en keek me met betraande ogen aan. ‘Chaz, beloof me dat je dit aan niemand verteld.’ ze keek me smekend aan. ‘ik beloof het Roos.’ ‘Chaz, ik ken je nu pas een paar uur maar je voelt als een grote broer voor me. Ik voel me veilig bij je.’ Wauw, dat was fijn om te horen. ‘je bent ook veilig bij me, zusje.’ Rosa begon waterig te glimlachen. ‘kom zussie, laten we teruggaan naar de rest. Ze zijn nu vast ongerust. Vooral Justin. En even tussen ons, volgens mij vind hij je leuk Roos.’ Ze keek me even verbaasd aan. ‘oh, oke dat kan he. Ik vind hem ook niet verkeerd.’ Haha, dit klonk echt heel grappig. Met de slappe lach kwamen we de kamer binnen. Ryan en Justin keken ons verbaasd aan. ‘Roos, vind jij Chaz zo grappig dat je er van gaat huilen?’ vroeg Ryan vol ongeloof. Rosa keek mij even bang aan. ‘Ryan, dat zie je toch. Ik ben gewoon hi-la-risch.’ Weer barste Rosa in lachen uit. Dat meisje paste sowieso goed in onze vriendengroep. Rosa liep naar de bank toe en plofte op Justins schoot neer. Ik kon een glimlach niet onderdrukken, en Rosa glimlachte breed terug. Zelf ging ik naast Christian zitten die me met grote ogen aan keek. Dit heeft er inderdaad vast erg raar uitgezien. Maar haar geheim is veilig bij mij.

Reageer (1)

  • xxannelijn

    snel verder!!
    Ik lees het zo wie zo als ik weer terug ben!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen