Foto bij `06

Dit lijkt misschien langdradig maar het gaat nu al best snel.
Nog ongeveer 5 hoofstukjes tot ze naar Engeland gaat (:

Anne-Rose

Mijn ouders waren eindelijk thuis, dus dat betekende eten! Eindelijk, ik verging bijna van de honger. Het was alleen een beetje jammer dat we iets vies aten. Andijviestamppot. Als ik echt iets vies vind is het wel andijvie. Gelukkig hoef ik dat binnenkort niet meer te eten, en kan ik het lekker allemaal zelf uit kiezen. Lekker Fish & Chips eten. Na het eten ging ik nog even een rondje lopen met mijn hond en kat en ging toen naar mijn kamer om de boeken te pakken waar appartementjes en huizen in stonden. Ik stopte ze in een tas en liep naar beneden toe, ‘nou ik ga naar Kristel om samen met haar en Lisa een appartement uit te zoeken. Ik weet niet hoe laat ik thuis ben, want ik ben morgen toch vrij van school omdat maandag de examens al beginnen zodat we een extra dag hebben om goed te leren. Doei.’ ‘Ik snap niet dat je er nog steeds mee door gaat, denk je nou echt dat het je allemaal gaat lukken? Om in 2 weken alles te regelen en dan naar Engeland te kunnen verhuizen? Word nou eens wakker, je leeft nu in een droom waar geen werkelijkheid in zit.’ Mijn vader keek mij boos aan, waardoor ik ook weer boos werd. ‘Jullie hebben nooit vertrouwen in dingen gehad die ik deed of wou gaan doen, maar nou heb ik dat vertrouwen niet meer nodig. Ik luister niet meer naar jullie. Altijd kraken jullie alles af wat ik wil gaan doen. Maar nu trek ik me er niks meer van aan. Ik ben volwassen en kan echt mijn eigen zaken wel regelen.’ Ik liep het huis uit en smeet de deur hard dicht. Ik hoop dat de boodschap nou eindelijk eens is overgekomen. Mijn gammele fietsje stond al op me te wachten in de schuur. Na ongeveer 10 minuten fietsen was ik bij Kristel en belde ik aan. ‘Haay, je bent precies op tijd. Lisa is er ook al.’ ‘Hello, oké gezellig. Ik heb alle boeken bij me die ik heb gehad het zijn er 3 ofzo.’ Kristel liep naar boven toe, ik denk dat ze bang was dat anders haar moeder zich er mee ging bemoeien. Lisa zat al op een zitzak aan Kristel haar tafeltje. Ik kiepte de tas om en de 3 boeken en een rode, blauwe en groene stift vielen uit de tas. ‘Oké ik heb een plan, we gaan allemaal in de boeken kijken en kruisen de huizen of appartementen die binnen mijn budget passen en die er wel leuk uit zien, en wel wat voor mij zijn aan. Of je omcirkelt ze. Hier Kristel neem jij de rode, Lisa jij de blauwe en ik neem de groene. Oké zijn jullie klaar?’ Lisa en Kristel knikte allebei. ‘Start.’ Ik begon te bladeren in het boek, het zijn wel behoorlijk dikke boeken dus dit gaat nog wel even duren. De prijzen van de huizen en appartementen vielen op zich wel mee. Nou alleen maar hopen dat ze wel in een goede staat zijn en er leuk uit zien. Na een half uurtje hadden we allemaal ons eerste boek uit, dus deden we ze door geven aan elkaar om dan weer in een ander boek te gaan kruisen. En welke dan het meest overeen komen, en welke prijs goed is. Want ik moet ook nog wel geld overhouden voor meubels enz. Het is nu afwachten.

Reageer (5)

  • MCourtois

    Leuk!
    x

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    likeee it <33
    snel verduuur(flower)

    1 decennium geleden
  • Wiara

    oeeh1
    snel verder(yeah)
    xx <3

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Fish and chips :]

    snel verder _O_

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Hahahaha ik wil ook wel een eigen huisje en naar Engeland =3 of Spanjee, maar daar zit je weer met de werkeloosheid ;$

    Snellverderrrr:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen