Foto bij 7.

Justin:
Hier zit ik dan, met 1 van de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien. In Starbucks. ‘Hallooo, contact.’ Hoor ik ineens. ‘oh, ja wat is er?’ vraag ik blozend. Dit heeft er vast heel dom uitgezien. Rosa begint te lachen. ‘ik vroeg met wie je gister in het parkje was.’ ‘oh, dat waren mijn beste vrienden. Ryan, Chaz, Christian en Caitlinn.’ Waarom vroeg ze me dit? ‘oke, zou ik ze misschien mogen ontmoeten want ik ken hier nog niemand en ik heb denk ik wel vrienden nodig.’ ‘haha, ja natuurlijk mag je ze ontmoeten, zal ik meteen vragen of ze hierheen komen.’ ‘oke, is goed.’ Ik smsde Ryan of ze hierheen konden komen en kreeg meteen terug dat ze onderweg waren. ‘ze zijn onderweg.’ Rosa glimlachte. Woh, ze was echt hot als ze glimlachte. Ik hoop echt dat mijn vrienden haar ook aardig vinden. Maar het kan gewoon niet anders. Ik keek naar buiten en zag ze al aankomen. ‘kijk, daar heb je ze al.’ Ryan, Chaz en Christian keken me met grote ogen aan. En Ryan fluisterde in mijn oor: ‘jemig man, she’s hot.’ Ik begon breed te glimlachen. Rosa stond op en stelde zich aan iedereen voor. Caitlinn zag haar tassen en ze hielden een heel verhaal over hoe geweldig die winkel wel niet was, en dat ze dan ook maar eens samen moesten winkelen. Volgens mij mochten die 2 elkaar wel. Op welke school kwam Rosa eigenlijk? ‘Roos, op welke school ben jij ingeschreven?’ ja, ik mocht haar Roos noemen. ‘uhm, volgens mij zit die 2 straten verder. Hij is helemaal wit en heeft van die rode ramen en deuren.’ ‘heey, dan kom je bij ons op school.’ Zegt Caitlinn enthousiast. Ook Ryan lijkt enthousiast te zijn. Als hij haar maar niet ook leuk vind. Want ik begon haar nu al leuk te vinden, al ken ik haar nu net 2 uur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen