Foto bij `05

Anne-Rose

Vandaag hadden we op school proefexamens maar dat had ik mijn ouders maar niet verteld, anders had ik gisteravond nooit uit eten gemogen. Ik kreeg de blaadjes voor me, en het leek net een andere taal. Ik had mijn hoofd er totaal niet bij. Mijn gedachtes gingen de hele tijd uit naar vanavond. Het word nou steeds serieuzer. Over 2 weken kan ik al in Engeland zitten. Ik had al contact gehad met de dierentuin en ze wouden me met plezier aannemen. Daar was ik echt enorm blij om. Als ik thuis kom ga ik al een beetje beginnen met mijn spullen uitzoeken denk ik, en al vast dingen klaarmaken die ik mee wil nemen. Tringgg.. Oh nee shit de bel. Ik keek naar de blaadjes voor me en zag dat ik helemaal niks had ingevuld. Gelukkig telt het niet voor een echt cijfer. ‘Anne-Rose is er soms iets met je? Je hebt helemaal niets ingevuld.’ ‘Nee, ik weet het. Sorry. Ik was er niet echt bij met mijn gedachtes. Mijn examens zullen wel goed gaan hoor dat beloof ik.’ ‘Dat weet ik wel, je bent echt een uitstekende leerling. Als jij nog zou zakken zeg ik mijn baan op,’ de lerares gaf me nog een kneepje in mijn schouder en liep toen weer weg. Ik stond op en liep het lokaal uit. Zo school zat er ook al weer op voor vandaag. Ik ging weer met de trein en de bus naar huis toe, mijn ouders waren gelukkig nog werken aangezien het pas half 1 was. Nog 7,5 uur en dan moet ik naar Kristel toe. Dan is het moment van de waarheid eindelijk daar. Toen ik thuis kwam smeerde ik maar even wat boterhammen om op te eten. ‘Dag Rexje, heb je zin om te zwemmen?’ Het leek wel of hij me verstond want hij begon te blaffen. Ik pakte een balletje en een werpstok en de riem en liep naar een meertje dichtbij. Gelukkig waren er geen andere honden dus kon Rex lekker loslopen. Ik gooide het balletje het water in en hij pakte hem weer. Ik kon al wel merken dat hij oud werd. En dan moet hij binnenkort ook nog eens vliegen. Dat word ook nog wel een heel gedoe om dat allemaal te gaan regelen. Zodat Twister en Rex mee mogen naar Engeland. Ik kwam weer thuis en het was net 2 uur, waarom gaat de tijd zo sloom? Ik gaf Twister en Rex wat te eten en pakte mijn laptop er maar bij. Eerst maar eens kijken wat er allemaal moet gebeuren om te zorgen dat hun mee mogen naar Engeland. Ik had alles op gezocht en gelukkig had ik alles bijgehouden. Dat moet geen probleem zijn. Nou de rest van de dingen voor mij regelen. Om 4 uur was ik klaar met alles regelen. Mijn moeder zou over 2 uur thuis komen en mijn vader over 3 uur. Nog lekker even wat vrijheid. Ik besloot maar om wat tv te kijken, Grenzeloos verliefd op net5. Het ging over een meisje die ook naar Engeland ging verhuizen voor haar vakantie liefde. Ik zag de beelden van Engeland weer in beeld komen en kreeg helemaal kriebels in mijn buik. Nog maar 2 weekjes wachten en het hier uithouden met mijn ouders, en dan kan ik eindelijk terug naar Engeland.

Reageer (3)

  • MCourtois

    Moooi!
    x

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Sneeeeeeeeeeellllverderrr:9~

    no more words needed(aa)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    tell me more <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen