Foto bij - 001 First day

Hopelijk is het een beetje leuk xD

Ik werd wakker van een straaltje zon dat door mijn gordijnen heen kwam. Ik rekte me even uit en keek op het klokje op mijn nachtkastje. Ik rekte me gapend uit en stond op. Ik deed de gordijnen open en keek naar buiten. Het was schitterend weer. Op zich wel een goed begin van een nieuwe start. Ik liep naar mijn kast en haalde er een setje kleren uit. Ik liep naar de badkamer en stapte onder de douche.

Zuchtend stapte ik van mijn fiets af en keek naar de school. Het was al best laat en ik moest me eerst nog melden bij de receptie. Ik zette mijn fiets snel weg en liep snel het plein op. Ik botste tegen iemand op en viel op de grond. ''Hee kijk uit je doppen!'' zei een stem geërgerd. Ik keek kwaad op en keek recht in twee prachtige bruine ogen. ''Sorry hoor, je mag zelf anders ook wel eens opletten waar je die voeten van je neerzet.'' bitste ik terug. Hij keek geamuseerd en liep door. ''En help me vooral niet omhoog hoor.'' mopperde ik zacht in mezelf. Ik klopte mijn kleren af en liep via een deur naar binnen. Ik keek even rond en zag al het bordje met receptie staan. Ik deed de deur open en liep naar binnen. De vrouw keek gelijk op. ''Ben jij misschien Rachel? Rachel Brave?'' vroeg ze daarna direct. Ik knikte en liep naar der toe. ''Okee, dit is je rooster. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt hier.'' ze glimlachte en ging weer zitten. Ik glimlachte terug en bekeek mijn rooster. Wiskunde in lokaal 21. Ik draaide me om en voordat ik maar iets kon zeggen antwoorde ze al. ''Gelijk rechts en dan de eerste links.'' Ik knikte en liep zoals ze gezegt had. Al gauw had ik het lokaal gevonden en klopte ik aan. ''Binnen.'' zei een stem. Ik haalde diep adem en deed de deur open.

Reageer (2)

  • StevieRae

    super!(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)

    1 decennium geleden
  • Opia

    Awesome! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen