Eerste schooldag
Piep piep piep piep . Dat was het geluid van mijn wekker. Oh neen dat betekent dat het ochtend is en het is vandaag weer de 1ste schooldag, nu al. Ik nam een goede koude douche en toen ik er uit kwam was ik zeker en vast wakker plus ik was een ijsblok. Na de douche hoorde ik geschreeuw, het kwam van beneden . Mam en Pap hadden weer eens ruzie en mijn kleine broertje zat vast in het toilet dat heb je met brede toiletten, ik heb al tegen ma gezegd dat ze een potje moet kopen voor mijn kleine broertje Simon maar ze is zo gierig, ze maakt al haar geld op aan die vieze sigaretten . Dankzij mijn moeder heb ik waarschijnlijk longen die helemaal verkloot zijn. Ik ging terug naar boven want beneden hou ik het geen 10 minuten vol. 1 keer niet ontbijten kan geen kwaad en trouwens ik probeer toch een beetje te vermageren. Toen ik boven was poetste ik eerst mijn tanden en daarna maakte ik mijn boekentas. Toen ik vlug mijn boekentas aan het maken was keek ik even op de klok en oh nee ik had mijn bus gemist dat betekent dat ik te voet naar school moet en dat ik zoiezo te laat kom, leuke 1ste schooldag.Toen ik nog maar 1 kilometer van het school was hoorde ik een auto achter mij met een zware motor en ik herkende het geluid van de auto het was de auto van Dave en en Zeke de 2 grootste pestkoppen van de hele school. Ze vertraagde en reden naast mij met hun raam open en ze riepen hé bruin broekie . Ik probeerde mijn tranen binnen te houden maar het lukte niet ik storte in elkaar en ik dacht er weer aan hoe hard ik school haat. Ik zuchte diep en zij: Ik haat mijn leven.
Reageer (1)
sorry voor dit slecht verhaal he mensen
1 decennium geleden