Sorry dad
beetje sneu
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
ik vind het toch zielig dat die vader dood is ookal vinden zij dat niet zielig voor zichzelf
1 decennium geledenennnnnn ik was blij, want ik zag dat er verder gewerkt was aan dit verhaal en dan verwacht ik 1 hoofdstuk en dan zijn het er 5 of 6 ofzoo
ennnn ik laS dat je van lange reacties houdt??????? dan krijg je die
geen idee of je er dan niet genoeg van gaat krijgen want dan ben jij nog langer bezig met het lezen van alle reacties als dat wij bezig zijn met het lezen van de nieuwe hoofdstukken
ennnn ik ben het wel met miilive eens ik vind ook dat wij dat wel verdient hebben want wij zijn allemaal zo lief om lange reacties te plaatsen, daar moet wel iets tegenover staan
die foto blijft echt heel sexyy
ennnnn ik vind jouw verhaal geweldig, en ik ben net zoals iedereen hier nogal verslaaft
ennnnn bill moet helemaal niet denken dat tom hem gaat bedriegen want daar is tom veels te lief voor dat gaat hij echt niet doen jaaa dat heb ik nu even besloten
okeee deze reactie is echt errg onnuttig en ik ben te inspiratieloos om er nog meer bij in te zetten
dus dan krijg je van mij maar een
voor mijn doenkorte reactieennnnnn ga snel verder
xx missFaith
ben verslaafd(lol)
1 decennium geledensnel verder(flower)
Dus hier is de beloofde lange reactie(A)
1 decennium geledenWow, dat was wel heel plots dat hun vader overleden was. Maar ik kan ergens wel begrijpen dat ze niet naar de begrafenis gaan, want hun vader heeft hun in de steek gelaten. Maar toch is hij een deel van hun leven, dus zouden ze wel naar de begrafenis moeten gaan. Tenminste toch om hun moeder te ondersteunen:X Maar dat is hun keus natuurlijk en ik begrijp het helemaal(A) Bill was echt zo grof bezig, aan de telefoon met zijn moeder Als ik ooit zo tegen mijn moeder zou spreken, dan denk ik niet dat ik nog naar huis durf komen, haha En weet je? Je story is echt verslavend! En ook al denk je misschien dat het niet zo goed is, dat is dus niet waar! Het is SUPERGOED! Ik hou ervan en ik ben er verslaafd aan. Ik vind het ook leuk dat je meerdere hoofdstukken plaats achter elkaar, dan heb ik meer te lezen:Y) Ik vind het trouwens ook leuk dat de meeste fans de relatie tussen Tom en Bill goedkeuren:) Dat is namelijk niet zomaar iets Dat is volgens mij zelf illegaal, niet? Maar wat is er nu leuker dan tegen de wet in te gaan(A) En ook al zou het illegaal zijn, ze moeten gewoon samen blijven! Want ze zijn het liefste broertjes koppel dat ik ken! Niet dat ik er andere ken natuurlijk, maar je weet wel wat ik bedoel Heb ik al gezegd hoe GEWELDIG ik je story vind? Nee, wel dan hoor je het hier nog eens. JE STORY IS PRACHTIG! En als je me niet geloofd, dan zeg ik het nog een keertje : JE STORY IS LEUK EN PRACHTIG EN VERSLAVEN EN SCHATTIG EN LIEF EN MOOI!!! Is dat overtuigend genoeg? Mm...*denkt na* Wat kan ik nog zeggen? I LOVE YOUR STORY! Geloof je me nu? Was dit een lange reactie? Ik wed dat het de langste reactie was dat je ooit gekregen hebt En natuurlijk duurt het lang voordat je deze zinloze reactie gelezen hebt, maar dat is juist het leuke eraan Dus ik ga nu afscheid nemen^^ Niet voor altijd natuurlijk, want zodra je een volgend hoofdstuk zet, ben ik er weer om een domme en gekke reactie te plaatsen(A) Dus.. KEEP OPN WRITING AND I'LL KEEP ON REACTING! Veel liefs van mij!!
En Snel verder natuurlijk!! <33
Als ze er toch niet mee zitten...
1 decennium geledenEIS ik keiharde superhete Twinsex!!
Snel verder dus!
Dan als ik morgen wakker word, ik een sexdeel kan lezen WOOT!!!
Xoxox