[2] O2O||
kleren opruimen = alles in de wasmand gooien. Dan komt het na een paar dagen weer netjes opgevouwen terug.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
So Domme Biebsz!!
1 decennium geledenVedre!!
Verderrrr
1 decennium geleden<3
1 decennium geleden@Gabanna aka Chyniel:
1 decennium geledenXd
Lin, ze heeft gelijk! Justin is dom!!!!!!
Verderrrrr<333333333333333333333333333333333333333
Justin? Jij bent zóóó dom hé!
1 decennium geledenEigen schuld. Dikke lul!
Iew.. Hihi. Ryan had me besprongen! Justin heeft me gebeukt. En Christian was 7e. En Chaz was? Stil -aa-.
Die laatste heb ik even bedacht! Wauw. Ik ben echt epic! Maar. Justin, wááróm heb je die propjes laten liggen? Ik snap jou niet! Jij bent soms zó dom! Vriend. Jij spoort niet. Ik praat tegen Justin in jouw verhaal? Oh my. Oké, Justin, Vriend. Brooke houdt van je. Kies haar & Summer. En koop je eigen huis! En dan gaan ze bij jou wonen. En dan is Brooke helemaal van Carlos af. En dan kan jij gelukkig worden met Brooke. Dat is toch logisch? Maar goed, denken kan je volgens mij niet. Dus moeten wij. You're Still In My Mind, But Not In My Life fans. Voor jou denken? Snap je wat ik bedoel? Ach, grote vriend van me. Wat ben je nu slim aan het denken. Zie je? Dat wij Beliebers? En zelfs sommige haters slim zijn. Kijk, Brooke & Jij. Passen zóó bij elkaar. En Selena & Jij ook. Maar niet zoals Brooke en jij? You knoww what I mean? Ja? Oké, mooi dan. Trouwens, nu ik eh.. Dit aan het schrijven ben. Nee, typen.. Summer is echt een lief kind, als je Summer pijn doet. Kan je `Hooi!´ tegen je graf zeggen. Want dat kind. Is lief. En praat teveel. Net als mij! Snap je dat? En als je Brooke pijn doet. Dan kan je zeggen tegen je graf. `Yo Dude! How R U?´ oké? Begrepen? Gesnopen? In je oren? En hersenen? Oké, mooizo. Dan ben je lief. Nu ga ik afronden. Want iemand is verder met een andere story gast. Dusseh.. Nee, wacht. Nog één ding. Jij, spoort niet oké? Oké, Linde. Snel verder. And, ik heb echt liefde voor jouw story. Het is zóó.. Nice? Ja! Dat is het! Het is zó nice, omdat Justin een sukkel is in jou story. En jij zo slim bent dat je dat doet! Snap je wat ik bedoel? Néé? MOET IK VERDER MET DEZE LANGE REACTIE? JA? DAT HAD JE NIET MOETEN ZEGGEN. Oké, ik ga verder. Jij, bent zó slim. Dat je Justin dom hebt gemaakt in jou story. Snap je dat? Oh, nu snap je het? Oh, oké, dat is um. Oh. Oké, Ik haat je Justin. Ik háááááát je!