Foto bij Why are you screaming crazy?

Larissa:

Ben je al wakker? vroeg moeder terwijl ze de kamer van Larissa in liep. Larissa kwam met haar tanden borstel in haar mond uit haar badkamer. Ze zei ja dus vloog er een klodder tandpasta op de grond. Snel
spuugde ze het uit en liep weer terug. Je hebt de meeste spullen al uitgepakt zie ik zei moeder. Larissa knikte. Zie je zo beneden en moeder
liep de kamer uit. Larissa ging op haar bed zitten. Ze vond het eng om weer naar school te gaan. Ze kon pas een paar woorden spaans. Ze pakte haar tas in en liep toen naar beneden. Haar zus zat al te eten. Morgen zei ze. Morgen zei Larissa terug. Ze pakte ook een boterham en at hem langzaam op. Geen zin? vroeg Mary. Het is een andere taal en allemaal nieuwe mensen zei Larissa. Ja zei haar zus. Dat vind ik ook niks. 5min later liepen ze samen naar de bushalte. Hun vader zou ze weer op komen halen van school. De bus kwam en ze stapte in. Alle spaanse gezichten keken de twee nederlandse meisjes aan. Een paar begonnen te giechelen. Larissa ging snel zitten. Mary keek de meisjes boos aan en ging toen ook zitten. 20min later waren ze op school.

Het was een mega grootte school. Larissa keek met open mond. Ik moet die kant op zei Mary. Zij zat natuurlijk in een hogere groep dus moest ze een andere ingang nemen. Ze gaven elkaar een knuffel en Mary liep weg. Verlegen liep Larissa naar de ingang waar zij naar binnen moest. Omdat ze een beetje naar beneden keek zag ze niet waar ze liep. Opeens knalde ze tegen iemand aan en ze viel. Ze keek op en zag de mooiste paar ogen die ze ooit had gezien. Er stond een licht bruine jongen met donkerbruin haar en bruine ogen. Hij stak zijn hand uit. Larissa nam hem aan en de jongen trok haar omhoog. Thank you zei ze. Your welcome zei de jongen terug. Ze zag dat de jongen haar bleef aankijken en ze wist niet wat ze moest doen. Opeens kwam er een meisje aan lopen. Ze begon in het spaans tegen de jongen te schreeuwen. I see you later zei de jongen tegen Larissa, en met een laatste blik liep hij naar het schreeuwende meisje.

Gelukkig had ze op tijd het lokaal gevonden en ze stond te wachten bij de deur. 2min later zat ze in de klas naast een meisje die haar volkomen
negeerde. Ze hadden wiskunde en omdat de leraar alleen spaans sprak verstond ze er niks van. Ze bukte zich om haar pen uit haar tas te halen toen ze ineens zag dat er achteraan in de klas die jongen en dat meisje zaten. Snel ging ze weer rechtop zitten en probeerde met alle moeite de les te volgen.

2uur later was de school klaar. Ze ging naar buiten en haar zus stond al te wachten. Alleen op dagen dat ze op de zelfde tijd uit waren kwam hun vader hen halen. Anders moesten ze met de bus. Hoe was het? vroeg Mary? Verstond er niks van zei Larissa. Ze besloot niks over de jongen te zeggen. Ik ook niet zei Mary. Mischien moeten we maar spaanse les nemen ofzo om de taal te leren. Larissa knikte. Pap is er en ze trok haar zus mee. Hoe was het dames? vroeg hij. Niks verstaan antwoordde ze tegelijk. Vader bracht hen naar huis en ging toen weer naar huis. Op tafel lag een briefje van hun moeder. Die was naar de stad. Larissa ging naar haar kamer en Mary vertrok weer naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen