[005]
Ik vond jullie reacties zóóóó sweet, ik heb ze aan mn ouders laten lezen en die waren zo trots, I love y'all<33
En the fact dat ik iemand aan een vriendje heb geholpen door mijn verhaal, maakt dat ik me bijzonder voel -geeneigendunk- door jullie!
Serious, you guys rock my world!
x
En the fact dat ik iemand aan een vriendje heb geholpen door mijn verhaal, maakt dat ik me bijzonder voel -geeneigendunk- door jullie!
Serious, you guys rock my world!
x
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (24)
OMG, ik vind dit echt zo zielig voor Embry,
1 decennium geledenweetje ik wil hem best troosten hoor! Vind ik helemaal niet erg,
alleen nu weet ik dus niet voor wie ik zou kiezen als ik in haar situatie zou zitten, echt moeilijk!
Maaar echt een super amazing stukje <'33
Sorry Seth, maar ik vind nu toch dat hun bij mekaar moeten blijven, ik ben ook een trouwe fan aan Seth maar nu gaat mijn hart toch echt uit naar Embry. Hij heeft facking veel pijn gehad en dan toch is het zo dat ze niet voor hem kiest, oke ze is ingeprent maar toch.
1 decennium geledenGhehe, ik hou op dit gaat nergens over xd
Veel plezier in Duitsland!
Auf wiedersehen, ofzeuh
omgggg zo super geschreven, wil je asjeblieft vanavond nog 1 erop zetten
1 decennium geledenmoesy je nou zingen?
1 decennium geledennu heb je hem alweer weggejaagd
verder <3
Aaahw, ik voel echt zo mee met Aleyah en Embry. Ik ga me nu gewoon rot voelen voor hun en moet bijna janken! Je schrijft echt goed ik bedoel, je brengt zo goed gevoelens over. En zeker met de muziek erbij! Echt thumbs up! (hoe vind je die songs eigenlijk... Als ik zoek kan ik ze nooit vinden ): )
1 decennium geledenHave fun in Deutschland. And i'll be nice to her.
X