Foto bij 2.5

Toen ze in de auto zaten op weg naar het huis van Ibrahim was het een reis waarin ze beide niks zeiden. Ibrahim tikte wat zenuwachtig op zijn stuur te tikken. Samira zat ondertussen stil in de auto en keek even naar Ibrahim zijn gezicht stond niet heel vrolijk en dat kon ze begrijpen, waarom moesten haar ouders nou altijd haar geluk verpesten, er rolde een traan langs haar wang, ze wist hoe ongelukkig ze zou zijn als Ibrahim in Barcelona zat en zij hier in dit stomme Nederland. Toen ze thuis waren parkeerde Ibrahim de auto voor de deur en keek naar Samira. "Gaat het lieverd?"vroeg hij. "Ja het gaat"Zei ze en stapte de auto uit. Ibrahim deed de auto op slot en samen liepen ze hand in hand het huis in. Samira gooide haar jas neer en liet zich languit op de bank vallen. Ibrahim ging zachtjes naast haar zitten en streelde zachtjes door haar haren terwijl hij haar hoorde zuchtten. "Wat is er lieverd?"vroeg hij terwijl haar zachtjes naar zich toe trok. 'het zijn me ouders, ik wil gewoon dat ze me steunen en mijn besluit respecteren.'zei ze terwijl er weer een traan over haar wang rolde. Hij sloeg zijn armen om haar heen "het komt wel goed liefje geloof me je ouders draaien wel bij"zei hij om haar gerust te stellen. ''Ik ga morgen me spullen thuis ophalen, ik wil niks meer met me ouders te maken hebben"zei ze en met die woorden liet ze Ibrahim achter en vertrok naar de slaapkamer om te gaan slapen.

De volgende dag werd Samira al vroeg wakker en besloot voor haar en Ibrahim snel een ontbijt te maken aangezien ze ook snel haar koffers in wou pakken om bij Ibrahim te wonen aangezien hij het goed vond als Samira bij hem kwam wonen. Ze liep vermoeid naar de keuken en begon daar haar brood te besmeren toen ze ineens twee warme armen om haar heupen werden geslagen "goedemorgen lieverd."zei hij en gaf een kus in haar nek. "Hej"zei ze en sloeg haar armen om hem heen waarna hun lippen elkaar zachtjes aanraakte. ''Zullen we snel gaan eten en dan me spullen gaan halen?"Vroeg ze "is goed"Zei hij. Samen aten ze hun brood op en vertrokken toen naar het huis van Samira om al haar spullen op te halen en het hoofstuk 'ouders'af te sluiten voor Samira en op weg naar een toekomst die er goed uit zou zien voor beide.

Reageer (1)

  • Joshifer

    ;o ben benieuwd wat haar ouders zullen zeggen als ze zien dat Samira haar koffers inpakt om voor goed te vertrekken...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen