Foto bij I almost died!

Bam! De proefwerken dagen zijn over! En ik had beetje inspi. :P

Ik ben echt zo benieuwd wie wil dat ik hier heen kom. David? Jaws? Riley? Geen idee wie het is. Ik zet mijn Ipod iets harder. Niet zo slim eigenlijk want ik moet nu een drukke weg over. Als ik de weg oversteek komt er van rechts een auto aan scheuren. 'Oh shit!' roep ik. De auto komt steeds dichter en dichter bij. Het lijkt wel alsof de bestuurder dit expres doet.
De auto is nog maar vijf meter van me verwijderd als ik in een flits aan de kant wordt geduwd. Ik val op de stoep voor me. De persoon die mijn leven gered heeft valt boven op me. Fuck hé ik had gewoon bijna dood kunnen zijn of zwaargewond. De passagier van de bestuurder opent zijn raampje en roept iets in het Spaans naar me. Stomme Spanjaard leer rijden of zo. Maar wacht wie heeft me eigenlijk gered. De persoon gaat van me af en steekt zijn hand uit. Als ik de hand aan pak kijk ik recht een het gezicht van een jongen met een beetje Justin Bieber haar maar dan zwart. Hij heeft donkere bruine ogen. Ik schat hem zo rond de zestien/zeventien. 'Gaat het?' vraagt hij. Oh mijn god wat een lieve stem. 'Um... Ja het gaat wel' Als ik overeind sta zie ik dat hij ongeveer even groot is als ik. 'Oké dit klinkt misschien raar' begint hij. Ik kijk hem raar aan. 'Die gasten wilde je vermoorden ik hoorde ze bij het skatepark praten. Het zijn skaters. Iemand heeft gezegd dat Jennifer Black dingen heeft gezegd over Tony Hawk en allerlei skaters. Dat ze de boel bedriegt, dat ze zich anders voor doet dan ze is. Ze zeggen dat ze een heel verwend, rijk, arrogant wijf is. Iedereen is razend op haar' Met open mond kijk ik hem aan en net als ik iets wil zeggen onderbreekt hij me. 'Je moet echt weg hier uit Phoenix sowieso weg uit Californië. Ik weet dat jij Jennifer Black bent. Dit is mijn nummer en dit is mijn adres. Bewaar het goed je zult me nog wel eens nodig hebben' zegt de jongen. Ik kijk naar het kaartje. Als ik op kijk is de jongen weg. Wat een rare gast. Maar wacht als die gast me wilde vermoorden dan willen alle skaters dat wel! Oh dit kan niet veel goeds betekenen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen