Foto bij Never Say Never-Justin Drew Bieber hoofdstuk5

shadeny
justin en christian zijn net helemaal uitgelachen of ryan en chaz vragen al waarom ze moesten lachen ja daar gingen justin en christian weer onder tussen hooren we een gluid wat het is weet ik niet ik weet wel dat caitlin vlug maakte dat ze weg was warschijnlijk ging haar mobieltje af... onder tussen zit ik nog steets met een verbaasde chaz en ryan die nog steets niet snappen waarom justin en christian lachen nu komt caitlin terug binnen en zegt tegen christian dat ze moeten gaan christian staat op en geeft me een knufel en zegt dat ie morgen weer langs komt caitlin zegt me ook gedag en ze gaan weg. chaz en ryan vraagen nu aan justin wat er zo grapig was en justin zegt dat ik droge humor heb en chaz en ryan moeten lachen ik kijk ze raar aan en zeg ''justin ,die mensen zijn gek WHAT THE FUCK!'' en nu lachen we allemaal, dan zeggen cahz en ryan wij moeten ook gaan het is al laat.. we nemen afscheid en alleen justin en ik blijven nog over. justin gaat wat eten halen hij heeft het eten op en heeft een flesje water mee genomen voor me later valt hij in slaap in zijn stoel ik heb dus een geniaal planetje (het is al ochtend nu) ik pak me flesje water en sluip zachtjes even naar justin en giet water over zijn hoofd en schiet wakker en ik wil vlug weer in mijn bed springen, alleen ik was te laat ik word achteruit terug getroken op justin zijn schoot en ik krijg de kriebel dood ik roep auuuhwww justin stop mijn buik doet zeer van het lachen. dan komt de zuster binnen gelopen en komt naar ons toe ze zegt tegen me als je nog even rustig doet mag je over morgen of morgen al naar huis dan gaat mijn gezicht van een blije stemming naar een trieste ik kan niet meer praten ik raak verstikt in mijn op komende tranen dus zuster kijkt een beetje vreemd en loopt dan weg. justin pakt me weer dicht op zijn schoot en knufelt me tot ik ben gestopt met huilen hij zegt dat het allemaal wel goed komt maar ik ben daar niet zo zeker van mijn ouders zijn niet bepaald de makelijkste het liefst wil ik er niet meer naar toe maar dat kan niet het zijn mijn ouders. op het moment dat ik bij justin al een hele tijd op schoot zit komen chaz ryan christian en caitlin binnen ze kijken justin een beetje raar aan maar vragen verder niks ik ga rustig rech zitten dan pas zien ryan chaz christian en caitlin dat ik rode ogen heb en vragen verder ook maar niks justin zegt dat hij het wel een keertje uitlecht aan ze.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen