Foto bij 4.

de winkel 'lovelook'

Rosa:
Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik thuis op mijn bed ga liggen. ik wist al wel dat ik hem hier tegen zou kunnen komen. Maar waarom meteen de eerste dag? Jennifer en ik hadden gezien dat hij op tour was. Waarom moest die klootzak daar dan ineens 3 maanden mee stoppen, en dan ook nog eens hier komen. Ik pak mijn blackberry en zoek jennifer op bij mijn contacten, snel druk ik op het groene telefoontje. ‘schatjee.’ Hoor ik Jennifer aan de andere kant van de lijn zeggen. ‘heei meid.’ Zeg ik vrolijk terug. ‘hoe is het daar in Bieberland?’ vraagt ze enthousiast. ‘nou, nu we het over de duivel hebben. Ik zag hem net.’ Vertel ik dan maar meteen. ‘maar hij was toch op tour?’ ‘nee hij is even 3 maanden gestopt omdat hij oververmoeid was ofzo.’ ‘WAT, HEB JE MET HEM GEPRAAT?’ schreeuwt Jennifer ineens. ‘nee, nee mooi niet. Dat hoorde ik hem zeggen tegen zijn vrienden.’ ‘oh, oke. Sterkte meid.’ ‘ja bedankt, maar ik ga ophangen.’ ‘is goed schat, ik spreek je nog wel.’ ‘doei lieverd.’ En ik hang op. Het is fijn om iemand te hebben die er hetzelfde over denkt als ik. ik gaap, laat ik maar eens gaan slapen. Snel stap ik uit mijn bed om een kort broekje en een hempje te pakken. Met mijn gedachten bij mijn vrienden val ik in slaap.

De volgende dag;
Langzaam word ik wakker van de velle zon die net op mijn gezicht valt. Ik kijk op mijn blackberry en zie dat het al half 12 is. Laat ik me maar eens klaar gaan maken. Ik pak een korte short, een zwart met wit topje en mijn zwarte vans en loop naar de badkamer. Na 10 minuten ben ik dan klaar. Tevreden kijk in de spiegel. Mijn haar valt mooi over mijn schouders, en mijn make-up is erg mooi maar toch naturel gebleven. Snel pak ik nog een tas die bij mijn outfit past, en stop daar mijn blackberry en andere spullen in die ik nodig kan hebben. Snel loop ik de trap af. Op de keukentafel zie ik een briefje liggen. ‘lieverd, papa en ik zijn al naar ons werk gegaan. Ik dacht dat je wel zin zou hebben om te shoppen. Dus hier heb je mijn creditcard. Veel plezier vandaag meisje.’ Dit is niet nieuw voor me, dat ik alleen thuis moet zijn. Mijn moeder weet wel goed wat ik wil, want ik heb echt zin om te shoppen. Snel ontbijt ik en loop naar de winkels toe. Ik loop wat rond, ineens zie ik een geweldige winkel ‘lovelook’ heet het. Dit is dus echt mijn smaak. Ik pas echt van alles. En bijna alles zit als gegoten. Ik kom weer buiten met een enorme glimlach en 6 tassen vol nieuwe kleding. Mijn goede humeur is meteen weg als ik hem me tegemoet zie lopen. Zal ik doorlopen of zal ik me omdraaien. Ik besluit maar gewoon door te lopen. Hij is me toch vast al wel weer vergeten. En zo lang heeft hij me niet aan kunnen kijken toch?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen