Chapter Two
Heaven POV
De jongens, die ik nog maar net kenden, liepen met het karretje waarop mijn moeders en mijn spullen lagen richting de ingang van de lobby. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en ik merkte dat Logan naast me kwam lopen. Ik glimlachte naar hem en hij terug. Logan die als eerste tegen mij praatte, Logan de jongen die niet helemaal uit zijn woorden kwam, Logan de jongen die ik het knapst vond van allemaal, Logan, de jongen die nu al mijn voorkeur had. Ik zuchtte diep en keek hem aan. "Hoelang zijn jullie nu al hier in Palm Woods?", vroeg ik om de stilte tussen ons te verbreken. De andere jongens liepen een paar meter voor ons en keken af en toe achterom, wat best wel irritant was. "Een jaar ongeveer", zei hij en hij grinnikte. Het klonk best schattig. Iemand gilde en ik keek op. Het was Carlos, die op het karretje was geklommen en een aap nadeed. Ik lachte en keek naar Logan. "Doet hij altijd zo raar?", vroeg ik lachend aan hem en ik keek naar Carlos en op het karretje stond. Het zag er malootig uit. "Soms, soms is het erger, soms is het minder erg", zei Logan lachend, "We denken dat hij toen hij nog een jochie was op zijn kop was gevallen" Ik keek hem speels aan en ik glimlachte. "Dat verklaart alle", zei ik en ik maakte een rare beweging. Ik grinnikte en keek naar Logan die het ook grappig vond. We hadden iets te lang oogcontact en Logan merkte dat, hij keek snel weg en ik zag zijn wangen kleuren. Snel keek ik ook weg en ik keek maar naar mijn spullen. Ook mijn wangen kleurden en ik voelde dat ze erg gloeide. Ik hoopte zo erg dat mijn hoofd niet zo vreselijk rood werd. Ik boog mijn hoofd een beetje naar beneden en keek naar de stenen. James, Carlos en Kendall deden vreselijk hyper met het karretje en lieten bijna mijn tas eraf vallen. Ik zuchtte en Logan keek ook naar de grond, met nog steeds een rood hoofd.
We liepen de lobby binnen en ik keek met grote ogen rond. Het was hier best mooi, mooier dan het plaatje in de folder. Ik liep naar de bali en tikte op het belletje. Wachtend tikte ik op de bali met mijn lange nagels, wachtend op die Bitters.
Reageer (1)
yeeh heb een abo genomen!! xx
1 decennium geleden