Foto bij 2.

Rosa:
Daar ben ik dan, na 4 lange vermoeiende uren muziek luisteren. ‘wow.’ Was het eerste wat ik zei toen ik dat huis zag. ‘dat is het niet toch pap?’ vroeg ik een beetje verbaasd. ‘jawel hoor schat.’ Wow, ik wist dat we veel geld hadden maar zoveel? ‘hoe vind je het meisje?’ vraagt mijn moeder met een grote glimlach. ‘h-het i-is gi-gigantisch.’ Krijg ik er nog net uit. Mijn ouders beginnen te lachen. Maar ik schenk er geen aandacht aan. Ik ren naar boven en zie een kamer waar met gouden letters heel mooi Rosa op staat. Ik gooi de deur open en val bijna flauw. ‘MAM, PAP IK HOU VAN JULIE.’ Schreeuw ik naar beneden. Ik spring op mijn 2-persoons bed. Wow, dit is zó mooi. Ik kijk naar de koffers die mijn vader net gebracht heeft, daar heb ik dus nog geen zin in. Laat ik maar even de omgeving bekijken. Misschien is hier wel ergens een park, en misschien ontmoet ik wel mensen. ‘mam, ik ga even naar buiten.’ Laat ik mijn moeder weten. ‘je gaat het vast leuk vinden hier lieverd.’ ‘ik hoop het’ en weg ben ik. Verderop ziet ik een klein parkje. Het ziet er wel gezellig uit. En er zijn aardig wat mensen, en ook wel wat van haar leeftijd. Ik word bijna omver gelopen door een jongen met een pet en een sjaal. Wtf, waarom zou je je nu zo aankleden. Het is zomer boyy. Hij loopt naar een groepje met 3 jongens en 1 meisje toe. Wauw, die jongens zijn knap. De jongen die denkt dat het nog winter is doet zijn sjaal en pet af. Het hele groepje begint te schreeuwen en hij geeft iedereen een soort van knuffel. En het meisje een kus op haar wang. Ik loop verder en ga op een bankje een paar meter van het groepje af zitten. ‘ik ben even gestopt met touren, ik ben oververmoeid. Dus ik dacht ik kom even 3 maanden chillen bij mijn beste vrienden’ hoor ik de jongen zeggen. Verder luister ik al niet meer. Beste vrienden, had ik die hier maar. Ik heb ze allemaal achter moeten laten. Wat zullen haar beste vrienden aan het doen zijn? Die gaan vast gewoon zonder haar feesten vanavond. Ik begin me echt kut te voelen nu, ik voel de tranen over mijn wangen stromen, maar veeg ze ruw weg. Ik moet er gewoon het beste van maken. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van de jongen met de pet en de sjaal die mij net bijna omver liep. Wacht is dat nou Bieber? Hij lacht vriendelijk naar haar maar ze draait haar hoofd de andere kant op. Vorig jaar was ze fan van hem, samen met Jennifer had ze het alleen maar over hem. Maar toen ze een meet and Greet hadden gewonnen en hij gewoon niet kwam opdagen was ze ineens geen fan meer. Dat doe je toch niet? Je fans laten stikken. Sindsdien hebben Jennifer en ik haat aan hem.

Reageer (1)

  • SWAGbyme

    Oelalalala :]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen