Justin Drew Bieber
we waren bijna terug. Angel was achterin in slaap gevallen. Toen we stopte stapte Kenny uit. Ik volgde zijn voorbeeld en opende daarna de achterdeur. Voorzichtig tilde ik Angel op en tilde haar naar binnen. Toen we op mijn kamer waren legde ik haar op mijn bed. Zachtjes liep ik terug en deed ik de deur dicht. Ik liep naar de kamer van mijn moeder. "Justin, waar kom jij vandaan?" vroeg ze toen ik binnenkwam. "ik moest een vriendin ophalen, is het erg als ze voor een tijdje meereist?" "dat moet je aan Scooter vragen" zei mijn moeder. Ik keek naar Scooter. "alsjeblieft, ze is zeg maar al hier" Scooter keek me aan. "ik kon haar moeilijk daar alleen laten" "nou vooruit dan, maar je gaat wel nu slapen dan, het is al half 4" ik knikte en rende de kamer uit. Toen ik terug was in mijn kamer deed ik snel een sportbroekje aan en een ander shirt. Ik ging in bed liggen, maar kon niet slapen. Ik keek naar Angel, ze lag lief te slapen, met een glimlach op haar gezicht. Uiteindelijk viel ik toch in slaap.


Ik denk dat ik ga stoppen met deze story, omdat ik deze eerst samen schreef, maar omdat Marcha is gestopt schrijf ik hem nu nog maar alleen.

Reageer (1)

  • Europa

    Maar je mag niet stoppen!!!1
    Trouwens er was toch een nieuw iemand die meeschreef of is die ookal gestopt???
    <33333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen