Foto bij 2

ik deed de deksel van de doos voorzichtig open en toen... teleurstelling!
waarom lag er een brief met mijn naam er op? waar was mijn cadeau?
"mama, is het de bedoeling dat er een brief ligt?"
maar mama keek al net zo verbaasd als mij, iedereen keek zo.
een paar seconden erna begon papa hard te lachen.
"wat is er Edward?"vroeg mama.
"bella, liefste, ruik eens goed."
"is dat alices geur?"
"yep, das alices geur."
"oh ik snap het!"
"willen jullie nu misschien eens stoppen met dat vaag gedrag?ik snap er niks meer van! en ik ben er zeker van dat jake er ook niks meer van snapt!"
"lieverd, lees de brief eens voor!"
"euhm oke dan..."

Lieve Nessie,

ik weet dat je eigenlijk een cadeau verwachte, maar ik weet iets veel beters!!!
aangezien je net als je vader nog al competitief bent ingesteld zul je dit wel leuk vinden denk ik!
aan de achterkant van deze brief staat een kaart, met als beginpunt de voordeur van jullie huis! je moet deze kaart volgen en als je hem goed volgt zul je op je verjaardagsfeest aankomen. hier ligt je cadeau dat normaal in deze doos zat en nog veel meer cadeaus! dus doe snel door en je zult beloond worden! we hebben hier ook eten en drinken. oh trouwens jake hoeft geen eigen eten of drinken mee te nemen, we hebben genoeg gehaald! dus start je tocht lieverd!

groetjes,
tante Alice

P.S. je ouders wisten hier niks van! hihihi en oma, opa, tante Rose, ome Emmett en ome jasper zitten ook in dit complot dus ook hen hoef je niet te bellen!


"dus als ik het goed begrijp heeft Alice ingebroken, het cadeau vervangen door een brief en jullie hebben niks gehoord?" vroeg Jake.
"ja blijkbaar! of ze heeft het gedaan toen ze toevallig op bezoek was." antwoordde papa hem.
"het maakt niet uit! laten we gewoon beginnen met de zoektocht! zei ik.
"tuurlijk Nessie, maar dan doe ik je wel eerst andere kleren aan!" zei mama.
"Nee!ik wil deze kleren aan!ik heb zoveel kleren! en trouwens als ze vies worden,maakt dat toch niet uit, want achter een maand passen ze toch niet meer!mag ik ze alsjeblieft aanhouden mama?" ik keek haar heel schattig aan.
"oh Edward wat denk jij?"
"laat haar ze maar aanhouden, ze heeft gelijk."
"oke dan nessie je mag ze aanhouden!"

Na nog wat dingen gepakt te hebben, vertrokken we opzoek naar de schat!
...

Reageer (1)

  • BreeHalle

    Heel erg goed en mooi!!
    Snel verder !! (H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen