Foto bij Rewind Part Eight

26-09-2007


"Bedankt om me te brengen, je bent de liefste rockster die ik ken,” Hij grijsde. “Ik betwijfel dat je er nog andere kent.” Ik gooide mijn tas over mijn schouder en draaide me al half naar de deur toe. “Je hebt tenminste je broer al verslagen.” De grijns rond zijn lippen vervormde naar een glimlach. “Succes,” “Bedankt, ik zie je nog wel eens hé buurman,” Met de kap van mijn trui op mijn hoofd stapte ik zijn Cadillac uit. Hij kon het zich niet laten me vlak voor de universiteit af te zetten en alsof het nog niet erg genoeg was dat hij met die kast van een auto alleen al zo opviel, claxonneerde hij nog eens toen hij wegreed. Ik rolde met mijn ogen en zwaaide nog eens. De mensen die voor de universiteit stonden staarden me allemaal na toen ik naar de trappen van de hoofdingang liep. Geweldig. Alsof het nog niet erg genoeg was dat ik er helemaal uitgeregend uitzag, had iedereen me nu ook écht gezien! Ik was opgelucht toen ik voelde dat de verwarming in het gebouw hoog stond. Ik trok mijn natte jas uit en ging in de toiletten mijn haar opnieuw vlechten. we zouden in de aula worden toegesproken door de directeur en docenten. Ik ging naast een donkerroodharig meisje zitten. “Ik heet Ana,” fluisterde ze plots. “Emma, aangenaam,” fluisterde ik terug terwijl ik me wat naar haar toeboog. “Niet van hier?” merkte ze meteen op. “New York,” fluisterde ik en hield mijn ogen op de spreker gericht. “Whauw,” Het was even stil. “Mag ik je wat vragen?” Ik knikte. “Vanwaar ken je Tom Kaulitz?” Er liep een rilling over mijn rug. Ontkennen dat ik hem niet kende kon ik niet aangezien hij me niet iemand leek die zomaar een doorweekte studente zou oppikken om haar naar haar eerste dag te brengen. “Hij is mijn buurjongen,” & secret crush, dacht ik er nog achteraan.

Reageer (2)

  • Assje

    Ik heb mijn rappo-ort! (yeah)
    Ik heb 75,9% :P
    Ik vind je verhaal écht super tof!!! :)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • IamCrazy

    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen