Nicklas Bendtner

Ze is weg, ze is echt weg. Ik dacht dat ik haar gered had, maar het enige wat ik gedaan heb is haar dood uitstellen. Ik zat nu al een paar uur levenloos voor me uit te staren met het schriftje van Nia in mijn handen. Ik wil het zo graag lezen, maar aan de andere kant is het ook weer iets privés. Alsof ik iets ga lezen wat ik eigenlijk helemaal niet mag lezen. En dan kan je wel zeggen dat ze nu dood is, toch is het nog steeds iets wat met privacy te maken heeft. Cesc zei dat het verstandig was om het te lezen, zou hij het zelf dan ook gelezen hebben? Of zou hij weten wat Nia er in had geschreven? Ik besloot om toch maar te gaan lezen, misschien is het wel veel beter.

Lieve Nicklas,
Ik weet dat je dit nooit te lezen krijgt,maar dat maakt niet uit. Zolang ik mijn gevoel hier kwijt kan is het goed. Heel diep van binnen houd ik echt van je. Ook al ken ik je niet persoonlijk. De manier waarop je praat is al genoeg. Je maakt iets bij me los, iets wat nog nooit iemand heeft gedaan. Het voelt alsof we voor elkaar gemaakt zijn, alsof we bij elkaar horen. Je kunt het vergelijken met Yin en Yang. Die twee horen bij elkaar, ze kunnen niet zonder elkaar. Ik denk dat ik niet zonder je kan, maar ik weet dat het beter is zonder jou. Dus ik zal nooit mijn gevoelens aan je tonen. Ik zal voor altijd van je houden, zo’n gevoel kan je namelijk niet aan twee mensen geven. Helaas zal ik het nooit met je delen. Ik houd van je, maar blijf niet bij me. Ga weg en kom niet terug. Verlaat me en laat me alleen, dan komt alles goed. Vaarwel.

Ik houd van je, voor altijd.

Ik slikte de tranen weg bij het zien van deze tekst. Het woordje vaarwel was vervaagd door de tranen. Ik bladerde verder in het schriftje en ging op een willekeurige pagina verder lezen.

Het is zo lastig om mijn gevoelens niet te tonen, om hem niet te bespringen en te zeggen; Ik houd van je. Maar ik kan het gewoon niet, het is gewoon niet goed. Ik moet het zonder hem doen, zoals ik eerder ook altijd moest leven. Hij is gewon te goed voor me, hij is perfect. Hij is knap, lief, bezorgd. Gewoon iets wat ieder meisje zou willen. Maar ach. Ik overleef het wel. Denk ik.

Ze is veel te streng voor zichzelf geweest, waarom?! Waarom zou ze niet zo iemand verdienen, in mijn ogen is zij juist perfect. Ik zuchtte en ging naar de allerlaatste pagina.

Ik zal altijd van je blijven houden, ook als ik er niet meer ben. Nicklas je bent een geweldige jongen, I love you.

Ineens wist ik wat ik moest gaan doen, dat ik daar niet eerder aan gedacht had!

Reageer (10)

  • Amalakadama

    WTF...... hij moet haar kussen en dan word zij wakker en dan leven se nog lang en gelukkig...... ZO gaat dat ALTIJD dus nu ook :D:D hahahaha
    snel verder! (H)xxx,

    1 decennium geleden
  • Heretics

    JIJ FOCKING KOMKOMMER ZUIGER! WAT DOE JE?! BEN IK DOOD?! IK MAG NIET DOOD?! NICK MAG NIET DOODD!!!!!

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Ja wat gaat hij doen :0

    1 decennium geleden
  • Meile

    Wat gaat hij doen?

    1 decennium geleden
  • Wiara

    WAAAAAAAAAAAAAT?! IS ZE ECHT DOOOD? ;OOOOOOO!
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen