Jij bij Tom en Bill in de klas,,,,zij worde gepest jij bent populair,,,,ooit vriendee? ....deel 93
Hij is bij die slet?!
;;
Je was jarig vandaag. Vanavond was je feestje. Alleen Tom en jij hadden een beetje ruzie.
Je hoopt echt dat je het op je verjaardag goedkomt.
;;
The more I think about it,
the less that I was able to share with you...xx
Je feest was begonnen. Echt iedereen was er al. Het was echt super gezellig! Al je oude vrienden waren er en het was net alsof ze nooit weg waren geweest.
Heerlijk!
De ruimte zat echt stamp en stampvol. De helft was al bezopen en de andere helft begon het te worden. Zelfs Bill was een beetje aan de dronken kant!
Maar Tom was er nog niet. Je kon er niet tegen. Waar was die gozer! Je had hem al een paar keer op zijn mobiel proberen te bellen maar die flikker nam niet op! Je maakte je echt ongerust. Straks had hij een ongeluk gehad ofzo. Je schudde je hoofd. Niet zulke nare dingen denken! Hij heeft hier vast een heel goede reden voor!
Bill kwam wankelend op je aflopen. Je zuchtte en schoot in de lach. Je spreidde je armen en Bill viel recht in je armen. Hij omhelste je zo stevig dat je amper lucht meer kreeg. "Tom is er nog niet hea!" Bill keek je een beetje wazig aan. Je schudde je hoofd. "Nee inderdaad." "Heb je hem al gebeld?" Je knikte. "Al een paar keer." Bill schudde zijn hoofd. "Wat een lulletje is het ook." Je schoot in de lach.
Opeens voelde je je mobiel trillen. Gauw pakte je je mobiel. Je hoopte zo dat het Tom was. En jaa hoor! Het was Tom. Je gebaarde naar Bill dat het Tom was en Bill bleef meteen staan luisteren.
L: "Heey Tom! Waar ben je? Gaat alles wel goed?"
T: "Uhh, jaa. Het gaat wel goed hoor."
L: "Maar waar ben je nu dan?"
T: "Uhm, Lynn. Ik kom niet op je verjaardag.."
Je adem stokte in je keel. Wat zegt hij nou!?
Dit gaat hij niet menen!
L: "Hoezo niet dan?"
T: "Omdat ik, uh, ik ben bij uh, Nicole."
L: "Wie is Nicole?"
T: "Jaa, jeweetwel. Nicole Scherzinger. Van de Pussycat Dolls."
Woede nam het langzaam over. In plaats van dat hij op jou verjaardag is zit hij bij die slet! Oh My God, dit kon hij gewoon niet menen.
L: "En waarom zit jij daar dan?"
T: "Omdat ik met haar had afgesproken."
L: "Je wist toch dat nu mijn verjaardag was? Waarom spreek je dan in godsnaam met haar af! Ben je liever bij haar dan bij mij?"
T: "Lynn het spijt me heel erg. Ik was helemaal vergeten dat ik die afspraak had gemaakt."
L: "Oow! En dat is dus de reden dat je daar nu zit. Waarom zei je het niet af?"
T: "Ik wou haar niet kwetsen."
L: "NIET KWETSEN? En ik dan Tom. Kan het je wat schelen dat je mij hebt gekwetst?"
T: "Jaa, het spijt me."
Je verbrak de verbinding. Je had geen zin om nog langer naar hem te luisteren. Wat een eikel. Hij besteed liever zijn tijd bij die slet Nicole dan bij zijn eigen vriendin. Op je verjaardag nog wel! Hoe kan hij je dat nou flikken!
Tranen schoten in je ogen. Bill keek je vol medelijden aan. Hij heeft het hele gesprek meegeluisterd. Dit kon hij niet maken. Dit kon Tom je gewoon niet maken. Je duwde Bill aan de kant en liep rechtstreeks naar een apart kamertje dat achterin het gebouw was. Je deed de deur op slot en liet je op een bank vallen dat daar stond. Je barstte in huilen uit.
Daarom deed hij al die dagen zo vaag tegen je. En geïrriteerd. Hij wist dit natuurlijk al lang! Hij heeft je al die tijd gewoon voor de gek gehouden!
Tranen rolden over je wangen. Je kon dit gewoonweg niet geloven. Hij hield toch van je? Hij zou toch alles voor je doen?
WAAROM ZAT HIJ DAN BIJ NICOLE.
Oow, wat haatte je dat wijf.
Opeens werd er op de deur geklopt. Je reageerde niet. Je wist niet wie het was maar diegene moet nu oprotten. Er werd nog een keer geklopt. "Lynn, ik ben het Bill. Wil je alsjeblieft even opendoen?" Je zuchtte. Omdat het Bill is. Je deed de deur open en draaide je daarna meteen weer om, om op de bank te gaan zitten. Met betraande ogen keek je Bill aan. Bill kwam naast je zitten. Je leunde tegen hem aan. Je liet je tranen de vrije loop.
"Hoe kan hij dit nou doen?!" Zei je snikkend. "Dit kan hij toch niet maken. Hij hield toch van me. Wat doet hij dan bij Nicole. Hij zit gewoon liever bij haar dan bij mij. Op mijn verjaardag nog wel!" De tranen bleven maar stromen en je kon niet meer stoppen met huilen. Op dit moment voelde je je zo ongelooflijk kut. Je had zin om naar binnen te lopen en het hele feestje af te zeggen. Maar dat kon je niet maken. Dat deed je niet.
Bill drukte een kus op je voorhoofd. "Rustig maar. Morgen gaa ik even met Tom praten. En je kan er zeker van zijn dat hij er niet zo makkelijk afkomt. Ik ben echt heel boos op hem. Dit kan hij gewoon niet maken." Je lachte door je tranen heen. Wat was Bill ook een liever. Voor de zoveelste keer prijs je jezelf gelukkig met zo'n goede beste vriend als Bill.
Bill stond op en trok jou overeind van de bank. "Kom op! Binnen staan al je vrienden van vroeger en die vragen zich vast af waar jij bent. Meissie, dit is jou verjaardag! Tom of niet, je moet gewoon super veel plezier maken!" Je glimlachtte. Bill veegde lief je tranen weg en drukte een kusje op je mond. "Kom op Lynn. Vergeet het even." Je knikte.
Samen liepen jullie weer naar het feest.
Your boyfriend is an asshole! But luckly you always have your best friend..xx
Reageer (19)
verdeeeeeer!!!
1 decennium geledenBill is een Goeiie beste vriend! Lynn maG inderdaad heel bliJ met hem ziJn:D!
1 decennium geledenhet was weer een super stuk!
snel verderr(A)
xxx
Oehoehoeh!!!
1 decennium geledenSchnelll weitaaaahhh!! ^^
Asjebliiieef? =DDD
snel verder gaan aub
1 decennium geledenxxx
snel verder
1 decennium geleden