Foto bij Official in love

Dit hoofdstukje hebben jullie te danken aan ShitHappenz!!!!
Dus bedankt haar me liefelijk in jullie reacties..

En even wat geks ik wil LANGE reacties en niet alleen snel verder! want daar krijg ik nou 0.0% inspiratie van!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Necessity

    wow, gelukkig maar dat ze ervoor uitgekomen zijn, en wat lief van tom dat hij bloed wilde geven aan bill (H)
    het zou eigenlijk ook raar zijn als hij dat niet zou willen want hij houdt van bill (H)
    ennnnn ik hooop dat ze niet teveel last gaan krijgen van haters enzoo en anders....kom ik ze helpen (duivel)(duivel)(duivel)
    ennnn weten georg en gustav het eigenlijk al????? :$:$
    ja sorry, maar ik weet het neit precies meer want ik lees veel te veel verhalen xD
    ennnn ik vind het goed van jou dat je ons lange reacties laat schrijven want ik vind dat je die verdient en idd reacties met alleen "snel verder" zijn niet inspirerend, al moet je nu eerst al deze reacties lezen en heb je dus minder tijd om te schrijven :P
    wil je snel verder gaan???? omdat ik eigenlijk moet leren en dat niet doe zodat ik je geweldige verhaal kan lezen en zodat ik een lange reactie kan plaatsen???? (A)
    ik vind dat stuk met die ringen echt super lief (H)
    maar dat is ook niet zo moeilijk want bill en tom zijn superlief (K)
    ennnn ik vind die foto die bij dit verhaal hoort geweldig (flower), geen idee of ik dat ooit al gezegd heb, maar anders dan zeg ik het gewoon lekker twee keer :P
    weetjeee je moet blij zijn dat ik die zinnen die ik getypt heb nog een keer nalees want ik heb nogal een typgebrek en anders dan kun je er helemaal niks van lezen xD
    ik ga nu stoppen met deze reactie want ik heb ondertussen een zere pols (serieus) :Y)
    ga snel verder (Y)
    xx missFaith
    ps, is die zo lang genoeg????

    1 decennium geleden
  • miilive

    Snel verder :)
    <3

    1 decennium geleden
  • EwigLiebe

    aaahw weet je hoe schattig ":#
    haha ik de heletijd denken dit is het laatste hoofdstuk,
    dus even reactie geven maar er kwam er nog een achteraan 0.o

    snel verder :3

    x.

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ahw... dat van die ringen is gewoon supercute! (H)
    Ik zit nu met tranen in men ogen, eerst van dat vorige zielig stukje:(:(
    En nu met tranen van ontroering van dit übercute stukje!!
    Je schrijft echt super!
    snel verder!
    xx (K)

    1 decennium geleden
  • ShitHappenz

    Wow, prachtig! Ik vind het goed dat ze ervoor uit gekomen zijn!_O__O_ En bedankt om dit stukje te schrijven, je bent lief!!(H)(H) ik vind Tom en Bill zo goed bij elkaar passen en dat van die ringen vind ik ook al super lief! Hopelijk krijgen ze niet teveel last met haters en verliezen ze niet teveel fans. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat er fans zijn die dit niet schattig vinden. Ik zou het cute vinden als het in het echt ook zo was(lol)(H)(H) Natuurlijk weet ik dat het niet zo is, maar dromen zijn niet verboden!:Y) Een prachtig hoofdstuk! Nu ga ik zeker goed kunnen slapen! Bedankt en tot morgen. Ik beloof om goed verder te schrijven aan mijn verhaal, dus doe jij dat ook maar :D En veel plezier op je werk^^ Dat was een lange reactie, vind je ook niet? Uh.. Ok, dat was het dan. Slaapwel!!(K)(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen