Gered???
Lok probeert weg te rennen maar aan elke kant stond een radkap toen zag hij een dunstraatje waar hij inliep. Hij pakte de blaadjes die hij uit een telefoonboek had gescheurd en zoekt terwijl hij aan het rennen is naar de naam Ville. ‘Het moet hier ergens zijn want ik kan niet meer zei Lok.’ Hij kijkt om zich heen en ziet een paar huizen staan. Toen zag hij ook dat hij omsingeld was maar een hek van een groot huis stond open Lok probeerde voorzichtig naar binnen te lopen. ‘Geef het op pulsstraal’ riep een man. Een gele straal kwam uit zijn hand recht op Lok af. Lok viel neer op de grond. Toen kwam er een man met boodschappen langs. ‘Kan iemand me helpen’ zei die man met boodschappen. ‘Ogervorst’ zei een man een blauwe straal kwam uit zijn hand naar de man. Het leek net alsof er een krachtschild om hem heen was. Hij loopt naar het midden waar Lok was en vroeg ‘Ben je oké?’Het kon beter zei Lok snel. De man zag iets gloeien in zijn zak en bedacht zich iets. ‘Jullie kunnen kiezen of jullie gaan nu weg of jullie gaan mee met het afval jullie keuze.’zei de man heel serieus. ‘Niemand doet zo tegen de organisatie grijp hem’ schreeuwde iemand van de organisatie. Twee redkaps rennen naar hem toe. ‘Hiepersprong’ schreeuwde hij. Een blauw licht kwam bij zijn benen en hij sprong hoog in de lucht op de muur. Hij pakt zijn amulet en roept Kaliban. Een ridderachtige spirit komt uit het amulet het lijkt op een ridder. De redkaps en de man en Kaliban rennen naar elkaar toe. De man laat een van de redkaps vallen maar die staat snel weer op totdat Kaliban hem weer wegduwde en ging terug naar zijn amulet. Die redkap kwam hard tegen de muur aan. Kaliban probeerde een te onthoofden maar het lukte niet. Toen zei de man nu is het wel genoeg geweest en hij sloeg de redkap met een soort van speciale kracht en sneed hem door de helft en het keerde terug naar het amulet van een van de mannen van de organisatie. Daarna sloeg de man een andere man van de organisatie in de prullenbak. Lok wilde de man helpen en pakte een stok. Een vrouw voor hem had een blauwe bol in haar hand en wilde ogervor… zeggen maar Lok sloeg haar neer met een stok. Een man van de organisatie die op de grond lag zei met moeite ‘Val aan myndrome.’ De myndrome wilde op de man springen die Lok heeft geholpen totdat hij Solwing riep. Een mooie adelaarachtige vogel kwam eruit en vloog dwars door de myndrome heen en de myndrome explodeerde. De organisatie vluchtte snel weg met moeite. ‘Wat is dit allemaal?’ vroeg Lok. ‘Dit , dit is mijn huis.’zei de man met een lach.
Reageer (3)
kei goed je jij inspireert mij als er ergens bij mij staat inspiratie door een vriendin dan bij jij dat egt waar !!!
1 decennium geledendie man is raar maar wel leuk
1 decennium geledenwanneer kom ik er in
ik weet wanneer in de inhaalweek op school moet zijn(huil)
wanda blijft gemeen:@
maar goed ik moet nederlands leren
eerst moest ik gewoon deze nog even lezenxD
snel verdr_O_
okey ik ben overtuigd, ik neem een abo!
1 decennium geleden