Het einde
Ze begonnen allemaal door elkaar te schreeuwen en iedereen raakte in paniek! Sommige eenden sprongen in het water, maar de stroming was te sterk. 1 eend probeerde de motor uit te zetten, maar die zat hardstikke vast. Wat nu?! Ze konden niks meer doen, ze zouden allemaal verdrinken in het vieze rioolwater, niemand zou het overleven! 'Nog een paar tellen, dan gaan we allemaal dood!' riepen de eenden. Toen ging het bootje van de waterval. Iedereen hield zijn adem in, wat zou er gebeuren? Kaas sloot zijn ogen, hij voelde het bootje kantelen, hij voelde dat het bootje naar beneden viel, en... er gebeurde niks! niemand was verdronken, iedereen was nog aan boord, maar hoe kon dat nou?? De waterval stelde niks voor! Het kwam uit in een sloot in het park, niet ver van het huis waar Kaas zich altijd in de koelkast bevond. Kaas holde snel terug naar huis, met het potje met pillen op het hondenspeeltje. hij holde het tuinpad op, en begroette Paulus de Boskabouter. De deur werd net opengedaan. Johan ging naar zijn werk. Toen hij Kaas zag staan met zijn potje met pillen, pakte hij Kaas op en zette hem, samen met zijn potje, weer terug in de koelkast.
EINDE!
Reageer (4)
echt een geweldige storie.
1 decennium geledenMegadroog! Johan vind het helemaal niet vreemd dat er een stuk kaas voor de deur staat... xd
1 decennium geledendroog
1 decennium geledenwhat the fack?
1 decennium geleden