000
Ik trok mijn voetbalschoenen aan en liep daarna het trainingsveld op. Ik liep naar David en Bojan toe en sloeg David tegen zijn achterhoofd aan. ‘Au!’ mompelde David en hij keek verontwaardigd achter zich. Ik keek hem met een grijns aan en sloeg daarna mijn arm om hem heen. ‘Ik was het maar.’ Glimlachte ik en ik liet hem weer los. ‘Dit seizoen gaat echt te gek worden. Het is bijna onmogelijk, maar ik heb het gevoel dat het nóg beter dan het vorige seizoen gaat worden. We winnen nu niet alleen de landstitel en de champoions league. Nee dit jaar pakken we ook de Copa Del Rey. En het allermooiste moet nog komen! Ik ga dit jaar trouwen met Amber!’ zei ik met een grijns. ‘Dat werd tijd!’ Riep David en hij en Gerard tilden me op en liepen zo over het veld. Van alle kanten kwamen de felicitaties. Niemand kan dit seizoen kapot maken, niemand!
Helaas is het ondenkbare toch mogelijk.
Reageer (7)
AMBER GAAT MET LIO TROUWEN YAY.
1 decennium geledenlol ok, laat me ffn trollen terwijl ik lees en wacht tot hp and the dh part 1 is geladen weeh idek why i am telling you this but heey
JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME .. TROLL THAT'S ALRIGHT BECAUSE I LOVE THE WAY YOU .. write ok dat klopt niet.
#nadiaisleavingnow
#forevercommentingonstrangersstorieslikeiknewthemover5years
& ik vind het idee leuk
1 decennium geledenMooi!
1 decennium geledenHeerlijk optimistisch Was het maar zo'n feest.
1 decennium geledenSnel verder!
OMG waarom gelijk dit dude,
1 decennium geledenik sterf nu al en dit zijn pas 10 regels ofzo.
NOU MOET JE VERDER OF IK HAK SERGIO'S HOOFD ERAF