dit stukje is voor ilse
love you ilsje

Justin pov

Het schieten met Emma is wel gezellig. Ik heb ook een paar pijlen ge schoten maar ik kan er egt niks van ik schoot ze allemaal mis. Emma moest bij elke pijl die ik weg schoort harder lachen . normaal zou ik boos worden als iemand dat deed maar op een of andere manier kan ik het allemaal wel van haar hebben. Maar ik denk dat de body gard die de hele tijd om haar heen hangt ook wel een rol speelt. Iedereen in dit gebouw lijkt haar te mogen en zij mag iedereen behalve mij. Ik zucht een keer. Mathijs kijkt gelijk weer met een boze blik naar mij. Zou hij echt haar body gard zijn of lijkt dat alleen maar. Het kan me ook geen reet schelen. Ze gaan de pijlen weer halen en Emma loopt op een heel overdreven heup wiegende manier weg. En daardoor zie je haar kond heel goed. Emma loopt langs mij af naar de wc en keurt mij geen waardig. Als Emma op de wc zit komt Mathijs naar mij toe gelopen. ‘zij mag het dan wel niet zien maar ik zie het wel. Je zit de heldentijd naar haar kond te kijken. Als je daar niet mee ophoud dan sla ik zoo hard op je gezicht dat je niet meer kunt kijken’ dreigt hij. Ik wil iets terug zegen maar op dat moment komt Emma binnen en loopt Mathijs weg naar haar toe.



Emma pov

Als ik thuis kom vraag ik aan mijn moeder of ik nog even mee naar Mathijs mag. ‘ja hoor maar neem Justin met je mee’ ‘oke’ roep ik terug. Onderweg naar buiten trek ik Justin mee naar buiten ‘moet jij nauw eens luisteren mannetje. Ik moet jouw blijk baar overal mee naar toe nemen. En als ik iets ga doen doe ik dat omdat ik het leuk vind om te doen en dat ga jij niet voor mij verpesten. Ik tel elke dag de uren af voor deze avond en ik vergeef je het nooit als je dit verpest oke’ Justin knikt snel

Reageer (1)

  • Angelaatje

    Snel verder gaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen