Foto bij Hoofdstuk 9

‘Welke film zullen we kijken?’ Justin en ik staan in de rij voor de kassa. Gelukkig heeft nog niemand ons herkent en ik hoop dat dat ook wel even zo blijft. ‘Ehm… Doe maar Bad Teacher’ Justin grijnst ‘Die wilde ik net voorstellen’ Als we aan de beurt zijn zie ik twee meisjes naar binnen lopen. Allebei hebben ze een paars t-shirt aan waar heel groot op staat: PROUD 2 BE A BELIEBER en kijken zoekend door de ruimte. Shit! Hebben ze ons herkent?! Hard stoot Justin aan. ‘Au! Wat is er?’ De vrouw achter de balie kijkt ons onderzoekend aan. ‘Zeg ik zo wel’ mompel ik. Justin haalt zijn schouders op en geeft wat geld aan de vrouw. Als Hij de kaartjes heeft sleur ik hem naar de zaal en ga op onze plekken zitten. We zitten gelukkig in een donker hoekje tegen de muur aan. ‘Wat is er nou?’ Vraagt Justin nieuwsgierig. ‘Daarnet stonden er twee meisjes bij de ingang.’ ‘Dus?’ Justin kijkt een beetje verveeld. ‘Die hadden een shirt aan met iets van belieber ofzo.’ ‘Shit! Zouden ze ons hebben herkent?’ ik haal mijn schouders op ‘Geen idee.’ ‘Nou dan hoop ik van niet!’ Opeens hoor ik een hard geluid. Verbaasd kijk ik naar Justin die een beetje rood word. ‘Sorry ik heb nog niets gegeten…’ ‘Ow… Zal ik wat popcorn halen?’ Justin kijkt me twijfelend aan ‘en wat nou als ze je herkennen?’ ‘dat gebeurd vast niet’ zeg ik zo zelfverzekerd mogelijk, terwijl ik zelf ook een beetje bang ben dat ik word herkent. ‘Ik ben zo terug.’ Voordat Justin iets kan zeggen loop ik al weg. Gelukkig staat er geen hele lange rij voor de kassa dus kan ik snel weer terug naar de zaal! Denk ik een beetje gerustgesteld. ‘En wat mag het worden mevrouw?’ ik schrik op uit mijn gedachten waardoor mijn bril op de grond valt. Snel duik ik naar de grond en pak mijn bril. ‘Hé is dat niet prinses Emily?’ hoor ik achter me in de rij iemand zeggen. ‘Neejoh, wat zou die hier nou doen?’ zegt het meisje naast haar. Pfieuw, gelukkig ze hebben me niet gezien. ‘Ze lijkt er toch verdacht veel op…’ het eerste meisje kijkt me nadenkend aan. ‘Hal-lo! Zij is echt veel dikker dan de prinses! En trouwens prinses Emily heeft geen rood haar.’ Zegt het andere meisje arrogant. Dikker? Nou bedankt! ‘Mevrouw! Er staan nog andere mensen in de rij.’ Zegt het meisje achter de balie. Ik voel dat ik rood word. ‘ehm… doe maar 1 grote cola, 1 grote cola light en zo’n XXL bak popcorn.’ ‘zout of zoet?’ snel denk ik na… wat zou Justin willen? ‘Eh doe maar zout.’ Ik pak mijn portemonnee en geef het meisje geld. ‘Zie je wel. Het is haar niet! Iedereen weet dat de prinses cola haat!’ zegt het arrogante meisje als ik wegloop. Huh? Hoe komen ze daar nou bij? Ik ben echt verslaafd aan cola! Maar dan wel cola light. Het smaakt bijna hetzelfde maar omdat ik een prinses ben en in de spotlight kom kan ik natuurlijk geen vetrollen hebben! Dat zou echt heel erg zijn, en mijn ouders zouden me een personal trainer geven en dan zou ik moeten sporten. En ik haat sporten! Ik loop terug naar de zaal en zie dat Justin op zn mobiel zit te kloten. Zachtjes sluip ik achter hem en zeg opeens ‘Mobieltjes uit tijdens de film meneer!’ Justin schrikt op en kijkt naar achteren. ‘Gotcha!’ lach ik. ‘Erg leuk!’ zegt Justin chagerijnig. ‘niet zo chaggo doen Bieber!’ ik ga naast Justin zitten en zet de popcorn –die nu al halfleeg is met dank aan de heer Justin Drew Bieber – tussen ons in zodat ik ook wat kan eten. Opeens dimmen de lichten en begint de film. Ik ga lekker onderuit zitten terwijl de reclame blokken draaien. Ik kijk naar achter waar een man de deur dicht wil doen. Net voor de deur is gesloten glippen nog 2 meisjes naar binnen. Met veel geluid zoeken ze hun plaatsen en eindigen bij de stoelen achter ons. Met een plof gaan ze op de stoelen zitten. opeens herken ik hun stemmen. Fijn. Het zijn die meisjes uit de rij. Ik hoop nu echt dat ze ons niet herkennen!

Reageer (2)

  • zeyno321

    veder !!!!

    1 decennium geleden
  • Merline

    Verder!:D:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen