Ben zaterdag voor het eerst naar een optreden van Ralf geweest, samen met SexyShadow (Nienke).
Was zo geweldig!!!

En ik heb vakantie!!!!

De volgende dag wordt om 6 wakker. Shit, waarom nou zo vroeg? Vraag ik me af. Maar in plaats van terug te gaan liggen start ik m'n pc op. Snel naar hyves en daarna gmail checken. Ik verander m'n WWW, Nieuw klasgenootje al ontmoet, wordt de volgende Edward Gal ;). Of zal ik zetten, Zingende Ruiter ontdekt? Toch maar het eerste denk. Snel nog even Ralf krabbelen. Waarschijnlijk leest hij die krabbel pas overmorgen, want doe hoeveelheid krabbels die er bij hem op 1 dag komen, niet gezond meer!
Zo nu nog even snel naar Gmail. 1 Inbox, weer ruzie op youtube. Als mensen Ralf nou gewoon niet uitschelden op youtube, bespaard dat ook weer veel tijd van mij. Ik moet gewoon over op reageren. Maar waarom?
Ach ja, weer even dissen. "Help me!!! Ik weet het rooster niet!" het chat-schermpje opend zich rechtsonderin. Ralf en ik hadden gister alles uit gewisseld, msn, email, nummer. Maar om nu zo vroeg al te gaan chatten? XD. "Haha, hier deze link, maar waarom zo vroeg?" typ ik terug. "Ha, thnx. Maar vroeg, dat moet jij nodig zeggen." antwoordt Ralf. "Ik kon niet meer slapen... Wacht eens even, hoelaat staan je broers meestal op?" typte ik weer terug. "8 uur, hoezo? Oh wacht, wil je ze wakker maken? Het is nu 07.30, ik ben om 07.45 voor jou huis, goed?" kreeg ik terug van Ralf. "Oke, tot zo, doeg!" antwoorde ik nog.
2 Seconden daarna was Ralf offline. Shit, hoe kleed ik me aan, poets ik m'n tanden, en maak ik me op?. Ontbijten kon op school wel. Ik pakte een jeans en een shirt, sprintte naar de douche, poetste tijdens het douchen mijn tanden, zette de douche uit, kleedde me aan, en maakte me op. Net toen ik de la met make-up dicht had gedaan ging m'n mobieltje, Ik sta voor de deur, X. Stond er. Ik deed heel stil de deur open en dicht en rende naar Ralf. "Jeetje, ik heb een nieuw record opmaken en douchen. Een kwartier is echt weinig." lachte ik. Ralf schoot in de lach. "Meiden ook!". "Hahaha.." lachte ik, op de boer-met-kiespijn-manier terug. "Eerst snel je broers!" fluisterde ik.

Reageer (2)

  • PeterXpan

    fijn dat het leuk was met ralf

    1 decennium geleden
  • Melizzjee

    aah zo kort:(

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen