Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • ZeroGravity

    AHPOEP, ik las dit gisteren en toen viel Q de hele tijd uit.
    En dat was niet cool, aangezien ik zo'n driehonderd keer geprobeerd heb om een reactie te plaatsen en faalde.
    En that's not awesome. En nu weet ik niet zo goed meer wat te zeggen, behalve dat ik gister nog dacht: waarom is dit zo niet leuk. Want het is zo niet leuk dat ze ruzie maken terwijl ze voorheen zo schattig waren. It hurts. Not funny.
    Ik heb proefwerkweek. Maar ik ben kansloos dus besteed veel tijd die ik eigenlijk moet besteden aan leren, aan doelloos achter de computer zitten, jouw stukjes lezen en mijn eigen stukjes bedenken. Tsja...
    En nu ben ik inspiratieloos. Straks maak ik een proefwerk aardrijkskunde en Engels, en morgen geschiedenis en nog iets. Proefwerkweken zijn stom. Maar jij hebt hem al gehad zeker, nu je bijna klaar met school bent? Anyway, ik ben ook bijna klaar. Deze week en dan kan ik IEDEREEN volspammen met: Er is een nieuw hoofdstuk geschreven door ZeroGravity. Ja, dat wordt mijn nieuwe usernaam. Origineeeeel.
    Psft. Ik ben moe. De telefoon lag op mijn kamer en maakte geluid om acht uur 's ochtends.-.-
    En toen was ik wakker. En ik dacht, ik ga Anouk stalken. Ne, dat is een grapje. Aber gut, nu ga ik er vandoor.
    Dooooeg <3

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Ze moeten niet zo lelijk doen tegen elkaar!

    1 decennium geleden
  • SilverAngel

    Nooo!! Ze moeten niet zo tegen elkaar doen, das niet leuk. (huil)

    please verder.

    1 decennium geleden
  • Istina

    Hoe durf jij zo vrolijk te doen, terwijl het hoofdstuk van jou
    ontzettend deprimerend is?! HOE, in vredesnaam? Nee, grapje
    *slap gelach* Ga je dan nu wel weer snel verder?

    iloveyou.<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen