Foto bij Screw this day...

Sorry beetje kort maar heb morgen en overmorgen proefwerk dagen:S
Moet nog al veel leren... Ik beloof dat er daarna weer langere stukjes komen;)

'Wat is er?' roep ik naar Mike. 'Kom nou maar!' roept hij terug. 'Zeg eerst waarom!' 'Moet ik je komen halen?' roept hij. Ik zucht even en sta dan op. Mijn witte voetbal broekje trek ik ietsjes naar beneden. Dan trek ik zwarte hem hemdje even goed en loop dan naar beneden. Als ik de trap af ben loop ik naar de woonkamer. 'Hé waarom wilde je dat ik kwam?' vraag ik terwijl ik op de bank ga zitten. 'Ik kreeg vandaag een telefoontje van een jongen die je heel goed kent. En hij wil dat je vanmiddag naar het skatepark komt' grijnst Mike. Met open mond staar ik Mike aan. 'Serieus?' Hij knikt. 'Oh mijn god! Misschien weet ik wie het is!' roep ik. 'Wie dan?' 'Jaws!' Mike kijkt me aan met een blik wie is dat? 'Je weet wel die gekke gast Aaron Homoki!' voeg ik eraan toe. 'Oh die! Ja die ken ik wel' zegt hij. 'Okee ik ga me omkleden en douchen en weet ik veel wat!' roep ik blij en ren naar boven. 'Poets je tanden!' roept Mike. 'Misschien!'

Echt ongelofelijk dat misschien Jaws het kan zijn. Ik heb het hem niet eens gezegd. Maar David kan me ook gevonden hebben of Riley? Jezus nu weet ik het niet meer. Diep in gedachte loop ik de trap af. Als ik de trap af ben pak ik mijn zwart met roze east pack en doe hem op mijn rug. Dan pak ik mijn skateboard. Net als ik op het punt sta om de deur uit te gaan gooit Mike mijn roze new era cap naar me. 'Hé waar was dat goed voor?' 'Doe nou maar op!' roept Mike. 'Rare kwast jij' Hij kijkt me nep boos aan en ik steek mijn tong naar hem uit. Ik loop de deur uit en spring dan op mijn board. Op mijn eigen tempo skate ik naar het park.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen