Foto bij .10

enjoy
ps. het is vandaag mijn verjaardag.. Zouden jullie mss een beetje reclame kunnen maken voor mijn story in jullie verhalen ofzo als cadeautje??

Trouwens, we hebben wel iets nodig. Vervolgde Rosalie toen we klaar waren met lachen. Wat dan? Vroegen Alice en ik verbaast. Wel, ...

Wel, denk eens na; wat gaat er binnenkort gebeuren waarvoor we iets nieuws nodig zouden hebben? Ik weet het niet Rose, zeg het nu gewoon.. Zeurde ik al lachend. Nee, eerst moeten jullie het proberen te raden. Was haar antwoord. Emmett zei al dat jij koppig bent plaagde ik haar, maar goed.. Euhm, de examens kopen eraan.. Zei ik dan maar. Dat is dus een verschrikkelijk slechte gok zei Alice; weet ik. Antwoorde ik droog. Wel als er extra hersens worden verkocht in het shoppingcenter dan was het een redelijk goeie gok. Maar ik bedoelde eigelijk dat wij, en ik vermoed jij ook, nog een jurk nodig hebben voor het kerstbal. Zei Rosalie dan uiteindelijk.

Mijn gezicht verstijfde, was Rosalie nu serieus? Ik keek via de achteruitkijkspiegel naar haar gezicht en aan haar uitdrukkig te zie was ze bloedserieus.
Rosalie, de latste keer dat ik naar het kerstbal ben gegaan, was ik zes en noemde dat nog het Kerstfeest. Het kerstfeest dat bestond uit een sneeuwballengevecht en en een foto met de kerstman. Dat is punt één en punt twee; er vraagt toch niemand mij. Waarom zou ik dan een nieuwe jurk kopen of zelfs maar gaan?

Blijkbaar hadden Rosalie en Alice zonder een woord te zeggen besloten van mijn argumenten waarom ik niet naar het het kerstbal zou gaan te negeren. En vroeg Alice in plaats daarvan dan maar met wie ik dan dat sneeuwballengevecht hield?

Ik, Leah en Seth tegen Jared en Paul, ze dachten dat wij als meisjes zwakker waren dus mocht Seth mee in ons team.
We kickt there ass'.. Antwoordde ik.

Zonder het te willen of te beseffen kreeg ik een glimlach op mijn gezicht door terug te denken aan die herrinering.

Reageer (2)

  • xMoondust

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • ashleylovek

    ga snel verder ik neem gelijk een abbo op je verhaal(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen