#1 ;;De Ontmoeting
Mary is een meisje dat nog op de middelbare school zit, ze is nog maar 15 jaar, maar heeft veel onbekende mensen op msn die best oud zijn. Na ja onbekend, niet bekend in haar streek, Altijd als Mary op hyves zit ontmoet zij nieuwe mensen, het zijn meestal jongens. Zo heeft zij Ricardo ontmoet. Ricardo is een jongen van 17 (voor haar niet oud)..... Op school rent Mary naar Jadie toe. 'Jadie! Jadie! Ik heb weer een nieuwe jongen op msn gescoord, hij is zo LEKKER!' Jadie denkt in haar hoofd zovan, rustig rustig! Toch vraagt zij vol uit enthousiasme, laat me een foto zien! Jadie geeft daarbij haar blackberry aan Mary. Mary meld zich aan op msn, en kijkt of hij online is. 'Ja hij is online, kom snel, kom snel!' Jadie komt aanlopen en kijkt naar zijn foto, 'Oh mijn god, paas me zijn msn, hij is kei lekker!' Ze wisselen msn's uit en lopen een beetje over hem te roddelen. Jadie wilt wel héél veel over hem weten. Nadat Mary veel info over Ricardo heeft gegeven begint de les, TRING!!! In de les denkt Jadie alleen aan Ricardo, ze krijgt kriebels in haar maag als ze zijn naam hoort... Ze wilt zijn stem heel graag horen, maar hoe? De enige optie is om een keer te bellen.
Jadie zat zo te dromen dat ze niet bij de les was. De juffrouw komt aanlopen en stompt zo met haar hand op de tadel en roept JADIE! 'Huh ja? Ja? Is er iets?' Jadie antwoordt de juf heel kortaf, alsof ze net wakker is. 'Mevrouw Jadie wilt U nu de les verlaten en een uitstuur briefje halen?' Jadie pakt haar spullen en loopt teleurgesteld weg.
Er zijn nog geen reacties.