Foto bij 7.

The final chapter..
Hope you enjoyed it!
X.

Als we elkaars gsm weer terug geven stoppen er twee zwarte taxi’s voor ons en Liam kijkt me teleurgesteld aan.
“Ik wil nog geen afscheid nemen,” zegt Liam en hij trekt en pruillipje. Lachend sla ik mijn armen om zijn middel en leg mijn gezicht in zijn nek.
“Ik ook niet, maar we spreken elkaar toch snel weer?” vraag ik en ik voel hoe Liam ook zijn armen om mij heen slaat en voorzichtig knikt.
“Dat is waar,” antwoord Liam en we later elkaar weer los als beide chauffeurs beginnen te toeteren. Ik slaak een diepe zucht en Liam glimlacht.
“Dat is een diepe zucht,” zegt Liam en ik grinnik.
“Ja, dat komt door die ongeduldige chauffeurs,” zeg ik en Liam lacht zachtjes.
“Ja, die zijn niet altijd te genieten,” zegt Liam instemmend en ik knik.
“Nou, dan moeten we maar gaan,” zeg ik zachtjes en Liam knikt langzaam.
“Ik ga je missen. Ook al ken ik je pas een paar uur. Het voelt alsof ik een goede vriend afzet op het vliegveld” zegt Liam en ik knik.
“Ik ga jou ook missen, maar we gaan sms’en,” zeg ik en we geven elkaar nog een laatste knuffel.
“Zeker, ik ga je elke dag sms’en,” zegt Liam lachend en hij drukt nog een kus op mijn wang en ik glimlach terwijl we beide naar een taxi lopen en instappen. Zodra ik zit zeg ik tegen de chauffeur waar ik heen moet en ik staar uit het raam. Het begint zachtjes te spetteren en de druppels tikken hard tegen het raam aan. Wanneer we wegrijden komt de taxi van Liam naast ons rijden en zwaait Liam naar me, glimlachend zwaai ik terug en Liam blaast een handkusje naar me toe voordat ze de hoek omgaan. Glimlachend doe ik hetzelfde en de taxi’s slaan allebei een andere weg in.
“Afscheid is moeilijk,” zegt de chauffeur zachtjes en ik knik.
“Zeker als het iemand is die ik pas een paar uur ken,” zeg ik met een zucht en ik kijk weer uit het raam.

Lieve Scar,
ik mis je nu al.
X.O.X. Liam.


Glimlachend kijk ik naar het sms’je van Liam en begin een sms’je terug te typen.

Lieve Liam,
Ik mis jou ook.
Het was super gezellig vandaag, bedankt daarvoor.
X.O.X. Scar.

Reageer (1)

  • AyaMalik

    Leukkkkkkk
    (is Liam verliefdddddd oeeehhh)
    Ga snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen