Koekjes voor iedereen die het goed had :D:D

Stem op deze poll please: Klik, klik, klik, klik, klik

Seth P.O.V

Hope lag boven op haar bed. Ze was geschrokken van vanmiddag, maar wij begrepen nog minder wat er was gebeurd. Billy en de oude Quil snapte het ook niet. We wisten dat het zou gebeuren, maar het was zo onverwacht. Er was wel een spoor, maar dat was niet meer vers. En dan was er nog het feit dat ze bij Julie's roedel zat en niet bij onze. Cinthia kwam thuis en viel op de bank. 'Zwaar gehad?'vroeg ik. 'Ik denk eerder jij,'reageerde Cinthia. 'Yup,'antwoordde ik. 'Hoe is het met Hope?'vroeg Cinthia. 'Ze is erg geschrokken en moe.'

We zaten met z'n alle op rond het kampvuur. Hope en Collin lagen een stukje verderop. Ik hoorde Hope lachen. 'Seth?'fluisterde Cinthia. 'Wat is er?''Alice heeft weer een visioen gehad. Carlisle probeert er achter te komen waarom dat kan, maar wat kunnen we nu doen? Fabian laat Hope niet met rust,'zuchtte ze. 'Maak je nou maar geen zorgen. Het komt wel goed,'beloofde ik. Ik werd opeens overvallen door de gedachte dat ik die belofte misschien niet waar zou kunnen maken.


Stem ff op die poll, dan kan ik verder. TNX ;)

Reageer (2)

  • xoxPrisxox

    love it

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder
    btw je poll is niet geactiveerd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen