Foto bij .9

enjoy
ps sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik had gewoonweg wat tijd nodig voor mijzelf..

Hoi Lena.. zei Rosalie enthousiast en met een grootte glimlach op haar gezicht nadat ze mij had losgelaten.

Ik schrok nog altijd een beetje als Rosalie zo iets deed; zeker nadat Emmett mij, tijdens het studie uur dat we i.p.v. gym hadden, had vertelt dat Rosalie niet zo snel andere mensen mocht.

Hey Rose.. Antwoordde ik terwijl Alice ons al stuiterend in haar 'autootje' probeerde te duwen/sleuren. 10 Minuten later zaten we eindelijk neer en startte Alice de motor. Ze drukte op een paar knopjes, wachtte tot ik mijn gordel aan had en scheurde dan à la 200 kilometer per uur weg.

Wat hebben jullie eigelijk nodig? Vroeg ik om een gesprek te starten. Oh, niks speciaals.. Was hun antwoord. Redelijk naïef was mijn volgende vraag: Waarom gaan we dan shoppen? Omdat shoppen leuk is! Antwoordde Alice direct terwijl ze me in de achteruitkijkspiegel aankeek alsof ik heiligschennis had gepleegd. Laat Alice maar, zei Rosalie, als school niet verplicht was dan zou ze de hele week gaan shoppen. Het is haar grootste hobby zeg maar.. En wat is daar mis mee? Zei Alice al lachend. Niets.. Zeiden Rosalie en ik tegelijk waarna we alle drie in lachen uitbarstten.

Trouwens we hebben wel iets nodig; vervolgde Rosalie toen we klaar waren met lachen. Wat dan? Vroegen Alice en ik verbaast. Wel, een ...

Reageer (1)

  • DeaLunae

    Arghh, waarom stop je nou net op zo'n moment?!
    Stom kind :@
    Maar ik vind je niet stom meer als je snel verder gaat!
    xx <3
    P.s. Kudoooo (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen