8.4
Ariane Granger
Als ik in mijn kamer zit draai ik een rondje. De vloer is zachte witte vloerbedekking en de muren zijn een hele mooie kleur lichtblauw. Mijn grote witte bed staat al in mijn kamer en aan de andere kant is er een soort zithoek waar ook een tv hangt. Maar het mooiste gedeelte is mijn 'aankleedhoek'. Er staat een grote kaptafel met een ronde spiegel allemaal van wit hout. En dan de kast. Pattie is geweldig, en weet precies wat een meisje van bijna zeventien nodig heeft in haar leven. Juist. Een inloopkast, die nu nog niet helemaal vol is, maar Pattie heeft beloofd dat we een girls day out houden en dat we gaan shoppen tot we dood vallen. IN NEW YORK. omygod ze neemt me mee naar new york. Opgewonden dans ik door mijn kamer en val op mijn bureaustoel neer en staar naar mijn vensterbank. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik pak een doos vol kussens en leg ze in de vensterbank zodat ik lekker kan zitten. Dan zet ik het raam wijd open. En laat er één been uitbungelen. Mijn ipod, die in mijn broekzak zit, zet ik aan en ik doe de oortjes in en begin de omgeving om me heen tevreden te bekijken.
'Julia!' Een korte stilte, 'Oh Julia.' Ik doe verbaasd mijn oortjes uit en kijk naar beneden waar Chaz op één knie onder me zit. Grijnzend roep ik terug. 'Oh Romeo, waar zijt gij?' 'Hier oh Jullia.' Ik giechel en laat mijn andere been ook uit het raam zakken. 'Wat komt gij doen oh liefste Romeo.' 'U vertellen dat alle jongens onder je rokje kunnen kijken schone vrouwe.' Ik rol met mijn ogen en steek mijn tong naar hem uit. 'Dat is niet romantisch.' roep ik terug. 'Wat wil je dan dat ik doe?' vraagt hij, quasi wanhopig. 'Ik kijk schattend naar de klimop die naar mijn raam lijd. 'Kom maar naar boven.. Geklommen.' Chaz ogen worden eerst groot maar dan steekt hij zijn duim op. 'Ik kom eraan, maar dan wil ik er wel wat voor terug.' 'Alles wat je maar wil prins Chaz.' Giechelend kijk ik toe hoe Chaz omhoog klimt in de struiken en dan mijn kamer in komt tuimelen. 'Zo,' zegt hij terwijl hij even met zijn wenkbrauwen wiebelt, 'Nu wil Prins Chaz zijn beloning.'
Oeh ja wat zou er nu gebeuren? Spannend he.
Als jullie allemaal even een reactie achter laten krijgen jullie het volgende hoofdstukje ^^
Reageer (9)
haha, snel verder!!
1 decennium geledenMee eens met vampgirly!!
1 decennium geledenSNEL VERDER!
Snel verder!!!
1 decennium geledenGodver, ga gwn verder!!
1 decennium geledenK heb vakantie en ik kan veeeeeel lezenxD
Verder dus(H)
Nu??
Please(H)
Anders word ik boos:@
En dan(6)
Oke, kzou zeggn, ik ga je vermoorden, maar dan kan je zeker niet meer schrijven(A)
Kvind wel iets anders
Verder(H)
Wow, dit was lang:X:P
Remember it:D