Foto bij 3.

We komen binnen op het feestje en ik zie christophe en ken al staan we lopen hun richting uit en ik vraag waar is dean eigelijk?
Ken wijst naar de bar en ik zie dean al van ver staan
Als dean komt aan gewandeld kijkt hij ons met open mond aan “OMG jullie zijn kei mooooi!”
Hhhaa dankje gillen we allebij
“Moeten jullie ook wat?” vraagt dean
We knikken alle2 en dean komt al snel terug gewandelt met 2 breezer’s orange
Dean vraagt aan me “ Heej kom je meee dansen “
Ik kijk naar sophie en ze haalt haar schouders op en ik bekijk haar met spijtogen
We lopen de dansvloer op en ik heb al even gedanst en ga dan weer naar sophie en ik zie dat ze er niet zoo gelukkig uitziet ik loopt naar haar toe en geef een knuffel en ik fluister “sorry”
“Nee jo jij kan er niks aan doen dat ie me gewoon niet ziet staan”
“Sophje hij ziet je wel staan daar gaa ik voor zorgen :)
Ze fakte een lach en knikt dan een beetje afwezig
Ik heb al heel wat op en ga een beetje rond ken’s nek hangen
Hij glimlacht en zegt “deze meid heeft al wat op hoor :)
Ik lach ok en zeg” maar deze meid wil nog niet naar huis hoor kom we gaan dansen :)
Ik trek ken mee en ik zie dat dean naar sophie gaat en zie dat hij iets zegt tegen haar ze schud haar hoofd en dean pak haar kin vast en zegt wer iets en geeft haar dan een knuffel en trekt haar mee op de dansvloer
Na wat gedanst te hebben me ken komt er ineens een slow
Ik zie dat dean richting mij wandelt en mijn hand vastpakt en vraagt” Mag ik deze dans van u “
(omdat ik zoveel gedroken heb) zeg ik meteen ja zonder naar sophie te kijken
Dean trekt me extra dicht tegen zich aan en ik kan alleen maar lachen
Hij begint van alle lieve dingen te zeggen en ik blijf maar lachen en lief doen tegen hem op een moment druk hij gewoon zijn lippen op de mijne ik kus gewoon volop mee na de kus zie ik sophie woest haar tas pakken en weg rennen op dat moment besef ik wat ik gedaan heb en laat dean los en ren achter sophie aan ik zie dat dean ook achter me aan komt ik draaide me om en zei “Laat me maar ik breng haar wel terug en stil zei ik hoop ik toch”
Hij knikte en drukte en kus op mijn wang en ik zei “please dean don’t do that “ en liep dan weg achter sophie aan ik pakte mij mobiel en tikte sophie haar nummer in en belde haar op na 2keer bellen nam ze op ze zei al snikkend “Wat moet je”
“Sophie waar zit je ik kan je helemaal niet vinden”
“interesseert jou dat wat dan je pakt dean af en je kust hem en dan ga je je pas zorgen maken om mij?”
Sophie kom op zeg waar je bent dan leg ik je alles uit”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen