Foto bij Diary 23-1-2010

Mensen, goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik met Lili heb afgesproken dat ik wekelijks minimaal 6 hoofdstukken plaats(behalve dan als ik op vakantie ben).
Het slechte nieuws is dat ik volgende week pww heb. Maar ik probeer toch zoveel mogelijk te schrijven.

23 januari 2010 14.46
Lief Dagboek,

Demian en ik hebben net een hele discussie gehad over naar welke film we gaan. Hij wil graag naar Dread, een horrorfilm over 3 studenten die een filmproject doen over de angst van verschillende mensen. Maar ik houd niet van horrorfilms. Uiteindelijk hebben we besloten om naar Tooth Fairy te gaan. Dat is een komedie over een man die plotseling de taak van tandenfee op zich moet nemen. En Demian was zooo lief. Hij bood aan om te betalen. Maar ik wil helemaal niet dat hij betaalt. Dan krijg ik het gevoel dat ik van hem afhankelijk ben en ik ben niet graag afhankelijk van iemand. Toen ik hem dat vertelde, noemde hij mij koppig. Maar we zijn tot een compromis gekomen. Hij betaalt de kaartjes en ik de drankjes en popcorn enzo. Eigenlijk wil ik nog steeds het liefst zelf betalen, maar goed...als hij zo graag wil betalen dan vind ik het best. Ik heb echt zo'n zin in zaterdag. Ik heb alleen geen idee wat ik aan moet trekken. En als ik popcorn eet, dan kom ik weer aan. Dat wordt deze week dus maar wat extra dansen.

XXX Sophie



Voor de horrorfans onder ons: Dread is een waardeloze film. Ik heb hem laatst met vriendinnen gezien en hij is alles behalve eng. Maar het idee van de film is op zich wel goed bedacht. Een paar films die ik wel aanraad zijn:
- De Friday the 13th Collectie
- De Child's Play Collectie
- The Haunting in Connecticut
- It
- The Exorcist

Reageer (5)

  • Frodo

    horrorfilms? nee dankje, ik ben echt een krielkip

    1 decennium geleden
  • TrySleeping

    Lieverd..? *zingt: promises promises...*

    1 decennium geleden
  • TrySleeping

    Verdeeeeeeerrr!!! Snelsnelsnelsnel? (flower) :)

    1 decennium geleden
  • Willibrord

    Mooi geschreven ;D

    je moet weer snel verderrrr

    IT(L)

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    leuk dat lijstje maar ik ben echt als de dood voor horrorfilms. dus ik kijk ze liever niet.
    maar snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen