Ik ga stoppen met dit verhaal het is niet meer leuk!
Een verhaal moet stoppen als het nog leuk is en dat is het nu niet meer.... ik probeer er wel een mooi einde aan te schrijven en dat is nog niet dit hoofdstukje.. als je het echt heel raar vind dat ik er mee stop moet je het zeggen want naar mijn idee is het gewoon niet meer leuk krijg ook niet veel reactie's meer enz. ;)

Noah

Ik leun met mijn hoofd op Ibrahim zijn schouder terwijl ik geamuseerd naar Janine en Bojan kijk. Ze praten zachtjes en af en toe hoor je haar lachen. Sophia wisselt een veelbetekenende blik met mij, en ik grijns breed terug. Ik kruip nog wat dichter tegen Ibi aan en luister nu naar het gesprek tussen David en Ibrahim. `Ben je moe schatje?` fluistert Ibrahim zachtjes in mijn oor. Ik knik `Maar ik ga nog niet naar bed hoor` `Hoezo niet je moet wel rust pakken dat heb je nodig` zegt hij en kijkt me bezorgd aan. `Nee.. o ibi kijk nauw naar Bojan en Janine` ze staan samen op bojan pakt haar hand en loopt de tuin in. Sophia staat op en wil gaan kijken. `Sooph niet doen is lullig we horen het vanzelf` en na een uurtje komen ze terug binnen, de gesprekken vallen gelijk stil en we kijken ze afwachtend aan. `Wat?` vraagt Bojan onschuldig. `Niets` zeggen we in koor verbaasd schud hij zijn hoofd maar gaat dan zitten.

Als iedereen weg is loop ik naar de kamer van Janine `Ik ga het even vragen hoor ibi` `Is goed ik ga even douchen` terwijl hij naar de douche loopt open ik de deur van haar kamer. `Hey vertel hoe wast het` en ik plof op haar bed. Blosjes verschijnen op haar wangen. `We hebben gezoend` grijnzend kijk ik haar aan `Ik wis het, super gaat hij je nu ook nog een keer mee nemen op date?` `Ja morgen als jij op Louise wil passen` en ze kijkt me afwachtend aan `Ja natuurlijk kan ik dat echt leuk voor je meid` ik geef haar nog een knuffel en hoor dan de douche nog stromen dus besluit maar om Ibrahim gezelschap te houden.


Reactie??

Reageer (7)

  • XdinoXrock

    Jammer dat je stopt,
    ik vind het verhaal nog super leuk!


    XXX

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Idd, jammer dat je stopt met dit verhaal!
    'Xx.

    1 decennium geleden
  • ICExTOUCH

    jammer dat je gaat stoppen.
    het is echt een super leuk verhaal.

    snel verder

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    ik wist het, ik wist het.

    en jammer dat je gaat stoppen :(

    1 decennium geleden
  • Piruleta

    spijtig dat je wil stoppen, hij is echt wel ngo goed
    snel verder
    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen