Foto bij 0.0 layla pov

layla pov.
Ik word wakker van mijn wekker.
Ik heb geen zin om op te staan en smijt mijn wekker tegen de muur.
Mijn moeder komt de kamer binnen 'Verdomme layla! dit is al de 3e wekker deze week. zet ze gewoon uit in plaats van kapot te gooien!'
'JAAAHHAAAA MAAAAHMMM, maar waarom moet ik naar school? Dan zie ik dat domme bieberjoch weer'
'Kom op layla sluit gewoon vrede met hem en anders moet je niet zo zeuren.!'
ik stap uit bed en ga douchen.
als ik klaar ben trek ik mijn lievelingskleren aan, een gucci top en een gucci broekje. (zie foto verhaal)
Hierna loop ik naar beneden en pak snel een bolletje en loop weer naar boven.
Ik ga mijn tandenpoetsen, mijn haren kammen en pak mijn tas voor school in.
Als ik hiermee klaar ben pak ik mijn blackberry en kijk hoe laat het is.
Ik heb nog 10 minuten voor ik naar school moet.
Ik neem mijn schooltas, blackberry en fietssleutels mee naar beneden.
Ik trek mijn roze vans aan en vertrek naar school.
Ik zet mijn fiets in het fietsenrek en loop naar Eef en Soph.
'Heey meiden, hoe is ie?'
'heey goed met jou?' (soph)
'Heey lieffie, goed en met jou dan?' (Eef)
'Goed, behalve dat ik dat bieberjoch weer zie'
'Lieffie toch trek je er niks van aan!'
'Makkelijker gezeg dan gedaan Eef'
'oke das waar'
De bel gaat en we lopen de school binnen, zijn kluisje is naast de mijne ** ZUCHT!!!**

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen