Foto bij 2.

We wandelen naar de kantine en komen voorbij de tafel met de grootste bitches van heel de school als we er voorbij lopen roept de grootste bitch (Dianna) ken bij haar ze zijn “Vrienden” sinds dat Ken AMA is beginnen te rijden ik moet haar totaal niet ze denkt dat ken helemaal haar bezit is dat zoo dus echt niet is oke ik ben misschien wel jaloers maar ken blijft mijn beste vriend en ken weet dat ik haar totaal niet moet hij kijkt naar me en ik ik haal men schouders op en zeg “doe wat je wil” hij hij kijkt een beetje bezorgd en gaat dan toch naar haar voor dat ie vertrekt trekt ie me nog in een knuffel en loopt dan weg ik glimlach hij is echt zot :)
Sophie gaat aan een tafel zitten en zegt” vertel is wat moet je drinken?”
“geef me maar een water:)”
Oke dan sophie loopt naar de bar en bestelt.
terwijl ze bij de bar is zijn Dean,Christophe,Yoeni en Ian er bij komen zitten
Yoeni komt over me zitten en zegt “wat doet ken weer bij dianna?”
Christophe gooit er direct tussen “Die domme trut moet van hem afblijven”
Ik zeg “Ja wat denk je Ze moest hem zoo nodig weer eens iets “vertellen” hoogstwaarschijnlijk gewoon om hem van ons weg te houden .” net als ik het laatste woord heb gezegd komt ken er weer aan en iedereen word ineens stil ken gaat zitten en Dean begint snel over iets anders Sophie is er ook weer komen bij zitten en zit nu aandachtig te luisteren naar Dean.
Dean is al lang gestopt met praten en sophie blijft maar naar hem kijken tot ik haar aanstoot en zeg “ga je even mee naar de wc?” ze knikt en we staan op en zeggen “zoo terug”
We komen bij de wc en ik zeg “Omg sophie je ziet echt keihard dat je Dean ziet zitten ea”
“Oooh nee ik zie hem totaal niet zitten joo”
“Ohhjee doe normaal je zat net bijna heel zijn lichaam te inspecteren enzz…”
Ze zucht en zegt “oke miss een beetje maar hij gaat me nooit zien staan”
“Maar tuurlijk wel hij zit in je vrienden groep hij zal je altijd zien staan”
“Straks is er een feestje kom naar mij en dan help ik je met op maken ik zorg wel dat dean ook komt goed?”
Ze lacht en knikt en geeft me een knuffel
~’S avonds ~
Ik heb mijn mooiste kleren aangetrokken
En sophie ziet er ook wel geweldig uit

Reageer (1)

  • Swagtacular

    neeee ik wil christophe:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    (A):X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen