Diary 22-1-2010
21 januari 2010 17.33
Dear Diary,
In mijn opwinding over mijn afspraakje met Demian gister, was ik bijna vergeten dat ik ook nog moest trainen. Vandaag heb ik mijn outfit gezien. Het is echt zo'n mooi jurkje. Gelukkig is de voorstelling pas over 3 maanden, want ik moet nog zoveel leren. Monique heeft me vandaag de choreografie gekeerd. Volgende week stelt ze me voor aan de andere dansers en oefenen we met z'n allen. Hopelijk ben ik goed genoeg. Alle andere dansers zijn professionals, of hebben in ieder geval al in meerdere grote voorstellingen gedanst. De enige voorstellingen waar ik aan mee heb gedaan, waren de voorstellingen van de dansschool. Ik hoop dat ik later naar het koninklijk conservatorium in Den Haag mag om klassieke en moderne dans te gaan studeren. Maar eerst deze voorstelling overleven. Na 4 uur trainen ben ik maar weer naar huis gegaan, omdat het gister weer best laat is geworden en ik best moe ben. Trouwens, ik kan met trots mededelen dat ik in de laatste 2 weken al 5 kilo ben afgevallen. Maar ik vind mezelf nog steeds te dik. Maar op die 2 pizza's na heb ik niks ongezonds gegeten. Als ik dit volhoud, dan haal ik mijn doel wel. Al moet ik dan eerst een doel instellen. Naja...Ik moet eten.
Liefs, Sophie
Ik kan niet geloven dat Sophie echt zover ging in het afvallen. Die zomer leek ze wel dunner, maar ik had niet verwacht dat ze daar zo erg mee bezig was. En jammer genoeg heeft ze haar droom om naar het koninklijk conservatorium te gaan nooit waar kunnen maken.
Reageer (2)
zo zielig ):
1 decennium geledenwow, snel verder?
1 decennium geleden