55th.
Hailey Kush.
Wat nerveus ga ik zitten op zijn bed. Hij was hier alleen, en dat was het laatste wat ik verwacht had. Mijn moeder ging altijd mee, waar ik ook heen ging. Oké, niet mee naar de stad, maar als ik ergens heen ging ver weg, zij zou met me meegaan, ongeacht wat. Niet alleen op deze leeftijd, is wat ze altijd zegt. ‘Is je moeder nog op “tour”? ‘, vraag ik en zie hem met twee blikjes cola op me af komen lopen. Hij knikt glimlachend, en gaat naast me op bed zitten. Met diezelfde prachtige glimlach reikt hij me het blikje cola aan. ‘Dankje’. Mijn nerveusheid blijft, en dat is meteen te merken als ik mijn blikje wil openen. Het lukt me niet, mijn concentratie is daadwerkelijk gewoon nul. ‘Kom maar’, glimlacht Justin lief en legt zijn hand op de mijne. Verbaasd kijk ik omhoog naar hem, en geef langzaam het blikje aan hem over, zonder mijn blik van de zijne los te laten. Glimlachend maakt hij het blikje los, zonder mijn blik los te laten, en geeft hem dan weer terug. ‘Da-dankje’, stotter ik en kijk weer weg naar mijn blikje waar ik voorzichtig een slokje van neem. Naast me hoor ik Justin met haast het blikje leeg drinken. Alsof hij haast heeft. Glimlachend neem ik nog een slokje en zet dan mijn blikje weg op het nachtkastje van Justin zijn bed. Het was misschien niet ongemakkelijk tussen ons, maar ik was alsnog zenuwachtig. Dat hij hier alleen verbleef vertelde mij al genoeg. Hij was zelfstandig en volwassen, en ik was zo’n beetje het tegenovergestelde. Ik kijk naar mijn handen, terwijl Justin zijn hand op het bed ligt tussen ons in. Alsof hij wachtte totdat ik hem vast zou pakken. ‘Dus je blijft hier maar een nachtje?’, vraag ik voorzichtig en kijk hem voorzichtig door mijn wimpers aan. ‘Helaas wel ja, langer kon niet vanwege de planning’, mompelt hij teleurgesteld en kijkt me lief aan. ‘Zullen we anders een film aanzetten?’, vraagt hij en kijkt me aan. Een blik die zo lief staat dat ik direct vergeet te antwoorden. Mijn hart begint sneller te kloppen, en zonder er verder bij na te denken druk ik mijn lippen tegen de zijne aan. Zijn hand glijd meteen naar mijn nek, en drukt mij dichter tegen de zijne aan. Perfect, zo perfect zoals dit moment.
---
sorry beetje kort, maar had haast, en had al lang niet geschreven en wilde toch iets schrijven voor jullie xo
Reageer (3)
Aaawwwh dat laatste stukje is soo sweeet! <'333
1 decennium geleden<333333333333
1 decennium geleden<3333333333
1 decennium geledenVerder!