Na het zwemmen waren we op het strand gaan liggen om op te drogen. Hij mocht niet nat mijn nieuwe auto in. Na een tijdje naar de lucht gekeken te hebben was ik in slaap gevallen. Toen ik wakker werd had Dean zijn (voor mij veel te grootte shirt) over mijn bovenlijf heen gelegd als deken. Toen ik rechtop ging zitten en keek om me heen bang dat Dean weg gegaan was. Hij zat een paar meter verderop op een rotsblok met zijn rug naar mij toe. Ik stond op en deed zijn shirt aan. Heel stil liep ik naar hem toe en ging ik in zijn rug zitten. Ik gaf hem een kus toen hij omkeek. Hij stond op en ik bleef in zijn rug zitten. Overdreven slingerend liep hij terug naar onze spullen. Bij onze spullen liet hij ons samen voorzichtig in het zand vallen en stonden we op. Toen ik voor de grap zijn shirt niet terug wou geven trok hij zijn shirt bij mij uit en tilde me toen op. Hij liep richting het water en ik gilde lachend dat hij me neer moest zetten. Hij lachte hart terwijl hij me een keer onderwater sopte. Daarna tilde hij mij hoog boven het water terug naar de kant. Ik begon te bibberen omdat het flink was afgekoeld terwijl ik lag te slapen. Ik zag de kans hem terug te pakken en gaf hem een natte knuffel. Hij gaf er niks om en sloeg zijn armen om me heen. Toen ik weer droog was gaf hij zijn shirt aan. Ik trok hem zonder er bij na te denken aan en liep met hem mee naar mijn auto. Hij droeg al de spullen dus deed ik de achterklep open. Daarna ging ik achter het stuur zitten en wachtte ik tot hij naast me zat. Ik deed mijn gordel aan en bedacht me opeens dat ik mijn broek niet aan had. Ik keek even achterom richting de achterbak en dacht toen bij mezelf ach ja, ik ben zo thuis. In de auto zei Dean dat hij als het even kon met mij mee wou eten en wou blijven slapen voor het weekeind, omdat zijn ouders een week weg waren. “Natuurlijk mag je blijven, ik moet alleen wel even boodschappen doen.” Hij zei dat hij wel zou helpen en ik ging het eten voor vanavond maken. Toen we aan tafel zaten had ik nog steeds zijn shirt aan. “dat shirt staat je goed” zei hij. “Als we straks boodschappen gaan doen, kunnen we dan ook even langs mijn huis rijden, ik heb spullen nodig.” Ik knikte en begon de tafel af te ruimen. Toen we klaar waren ging ik me omkleden. Ik zette hem thuis af en reed daarna door naar de winkel. Toen ik klaar was in de winkel reed ik terug naar zijn huis om hem weer op te halen. Daarna gingen we weer terug naar mijn huis. Daar deden we samen de paarden en gingen we daarna op de bank liggen. Aangezien ik maar een bank had moest ik bij hem op schoot liggen. Niet dat ik dat erg vond, helemaal niet zelfs. Ik werd wakker toen ik opgetild werd. De tv stond al uit en de gordijnen waren dicht. Ik werd de trap op gedragen door Dean die niet door had dat ik weer wakker was en werd op mijn bed gelegd. Toen hij terug wou gaan hield ik hem tegen en trok hem naar me toe. Hij gaf me een kus, en die kus ging over in een zoen. Hij kwam naast me liggen in bed en bleef me zoenen. Toen we even stopte om allebei op adem te komen zei hij “Je moet nog omkleden…. En ik ook.” Ik knikte, pakte een kort mouwloos hemdje uit de kast en liep de badkamer in. Toen ik klaar was zag ik dat hij al in bed lag. Ik ging bij hem liggen en gaf hem nog een kus. Hij ging op me liggen met zijn hoofd vlak bij het mijne. “Ben ik nu officieel je vriendje? Ik houd van je… wil je mijn vriendinnetje zijn?” Ik was sprakeloos en kon alleen knikken. Hij gaf me een kus en fluisterde toen in mijn oor: “I love you!”. Ik wou iets terug zeggen, maar ik kreeg geen kans. Hij gaf me een klein kusje op mijn voorhoofd, op mijn neus, op mijn ene wang, op mijn andere wang en op mijn mond.

Toen ik de volgende morgen wakker werd voelde ik dat het bed leeg was. Net toen ik dacht dat hij weg was hoorde ik een geluid in de badkamer. Ik sloop vanuit mijn bed naar de badkamer sprong de deur binnen. Wat als gevolg was dat hij een deur tegen zijn neus aan kreeg omdat hij net terug naar de kamer wou gaan. Ik zei honderd keer sorry en gaf hem voorzichtig een kusje op zijn neus. “Ga jij maar snel douche, dan ga ik iets te eten maken voor je. Trouwens, je moeder is vanochtend aan de deur geweest. Ze kwam zeggen dat ze de paarden al gedaan had.” Even schaamde ik me, ik kende hem nu al een week en had hem niet eens aan mijn moeder voorgesteld. Toen maakte de schaamte plaats voor honger en begon mijn maag te knorren. Hij ging naar benden om eten te maken en ik ging terug de badkamer in om te douche. Toen ik uit de douche kwam rook ik eieren met spek en kaas. Ik ging naar beneden en zag dat hij de tafel al opgedekt had. Hij liep net met een pan met eieren naar de tafel om ze op de borden te leggen. We aten in stilte en deden daarna afruimen. Toen alles opgeruimd was vroeg ik “zo, wat gaan we vandaag doen?”

Reageer (1)

  • Pebble

    Leuk!
    Alleen ik snap het niet.
    Ze kennen elkaar amper en ze hebben nu al verkering?
    Dat gaat wel erg snel...:X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen