Foto bij Hoofdstuk 8

‘Nou, dat zijn maar een paar trutjes.’ Zei ze bekakt. ‘Altijd het laatste woord willen zeggen, toch?’ zei Kiki grinnikend tegen Thera, en die begon te lachen. ‘Nou, ik hoop je nooit meer terug te zien, doei!’ zei ik met een grijns en trok Kiki en Thera met me mee. Nog na lachend van de gebeurtenis van daarvoor zegt Thera, ‘Hier moeten we zijn voor echt super leuke jurken.’ En ze liep een schattig klein winkeltje binnen. ‘Thera!’ hoorden we iemand gillen. Een meisje met bruin lang stijl haar kwam op Thera af rennen. ‘oh, wat leuk dat je naar dat bal mag. Ik ben Sophie de zus van Thera.’ Stelde ze zichzelf voor. ‘Hoi, leuk je te ontmoeten ik ben Kiki en dat is Zoë.’ Zei Kiki toen ze zag dat ik naar al de jurken in de winkel zat te staren. Sophie zag het ook. ‘Je mag wel rond kijken hoor.’ Lachte ze. Ze nam Kiki van top tot teen in haar hoofd en rende weg. Kiki keek me aan en haalde haar schouders op. ‘Deze jurk is perfect voor je’ zei Sophie en ze kwam met een mooie zwarte jurk aan. ‘ooohh’ meer kwam er niet uit Kiki’s mond. Ik lachte ‘Het is waarschijnlijk ook de bedoeling dat je hem gaat passen, kiek.’ ‘Hé wat ja natuurlijk’ en ze liep in met de jurk naar de pashokjes. ‘Ik loop even met haar mee, kijk gerust rond.’ Zei Sophie en liep achter Kiki aan. Na een tijdje te staan neuzen tussen de jurken riep Kiki ons, en we renden naar haar toe. ‘Wauw, die jurk staat je prachtig.’ ‘Dat past gewoon perfect bij je.’ ‘Die moet je echt nemen!’ zeiden we tegen haar toen ze de jurk showde. ‘Oké, leg deze maar bij de toonbank’ zei Kiki trots, dat ze al een jurk had. Daarna deed Sophie hetzelfde bij Thera en kwam terug met een mooie maar simpele violetkleurige jurk. Toen ze die showde zeiden we eigenlijk hetzelfde als bij Kiki. ‘Oké, leg deze er ook maar bij.’ Zei Thera lachend. Sophie nam mij in haar hoofd maar rende niet hyper weg om een jurk te pakken. ‘Ik heb wel jurken die bij jou passen, maar iets zegt mij dat je iets anders verdient. Ik heb nog wel een…’ ze dacht na en liep weg, nog steeds in gedachten. ‘Meiden, kom eens naar de toonbank.’ Riep ze vanuit ergens achter in de winkel.

Reageer (9)

  • TimeTravel

    Wooow, mooie jurken!!!

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    inderdaad, die tweede jurk is neit erug simpel :D
    maar wel heeel erg mooi!
    evrduuur!
    X

    1 decennium geleden
  • Willibrord

    de tweede jurk is niet simpel x.X

    1 decennium geleden
  • Depts

    Leeuk verhaal!!!
    Ik heb een abo genomen hoor! En nu mag je dus ook snel verder gaan

    1 decennium geleden
  • Pam

    Nicee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen