Foto bij Oh Shit!

Foto= Sarah :P

'Jennifer Black! Je bent mijn dochter ,je doet wat ik zeg!' schreeuw pap vanaf zijn auto naar me. 'Het kan me niks meer schelen!' schreeuw ik. De tranen stromen over mijn wangen. Vanachter me hoor ik een auto starten en achter me aan scheuren. Steeds sneller en sneller skate ik een kant op. Ik heb geen idee waar ik heen ga maar dat maakt me nu ook niet zoveel meer uit. De auto gaat naast me rijden en het raampje gaat open. 'Jennifer nu moet je eens normaal gaan doen. Je bent verdomme vijftien jaar! Gedraag je niet als een klein kind van vijf!' zegt pap vanuit de auto. 'Je weet niet wat ik allemaal door maak! Jullie denken dat ik een klein kind ben die niks zelf kan en mag!' 'Nu moet je eens goed luisteren!' roept hij boos. In een ruk skate ik een steegje in. Pap's auto rijd weg. Gelukkig maar want ik heb echt geen zin in zijn gezeik. Ik ben het steegje uit geskate dat uit komt de Starbucks shop. Als ik naar de grond kijk bots ik tegen iets of iemand op. 'Auw! Kijk uit waar je...!' Ik kijk op en kijk recht in het gezicht van Sarah. 'Jennifer wat is er met jou gebeurd?' vraag ze bezorgd. Sarah heb ik ontmoet toen ik een keer voor mijn neef's huis aan het skaten was. Ze kwam naar me toe omdat er eindelijk ook een ander skater meisje in de straat woont. Zij is pas echt een scene girl! Maar een beste vriendin die iemand zich kan wensen. Ze is net een tweede mij. 'Me pa kwam langs en is razend op me. Toen ben ik gevlugd' zegt ik terwijl ik de mascara van mijn gezicht af haal met mijn mouw. 'Kom we gaan even naar binnen dan kun je even de mascara er af halen' Samen gaan we de Starbucks shop binnen. We lopen naar de wc en gaan daar naar binnen. 'Hier' zegt Sarah en houd een nat doekje voor me neus. Ik neem het aan en haal mijn mascara onder mijn ogen en van mijn wangen af. 'Dus als ik het nu goed begrijp wil jij niet meer terug naar je familie. En blijf je hier bij je neef tot dat je oud genoeg bent en op jezelf kan gaan wonen. Of wil je studeren?' 'Ik blijf bij me neef tot dat ik inderdaad ga studeren' zeg ik. 'Daar hou ik je aan!' roept Sarah. Ik begin te grinniken waardoor zij dat ook doet. Dat wordt dus verder gaan met thuis les en goede cijfers halen. En daarna mijn studie. Ik weet nu al waar ik dat wil gaan doen.

Reageer (2)

  • Groningen

    dat haar is owsome

    1 decennium geleden
  • jma301295

    geweldig!

    ben een beetje reactieloos, dus orry voor de kleine reactie.
    :X

    (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen