.1. Proloque
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
OMG ik wil meeeeer
1 decennium geledenVet mooi!
1 decennium geleden@Eurydice: Ben ik niet met je eens. Ik vind het niet slordig, maar echt super mooi! <3333
Ik ga nu het volgende hoofdstuk lezen! <33333
Het klinkt goed (:
1 decennium geledenIk ga zo verder lezen, maar ik heb nog wel een paar kritiekpuntjes. Het is zonde dat je verhaal nu een beetje slordig lijkt door fouten in interpunctie en dergelijke.
Je hebt een paar keer de fout gemaakt dat je een zin in tweeën splitst door een punt te zetten waar een komma moet staan. Misschien kan je dat voorkomen door telkens te bedenken dat een losstaande zin nooit een bijzin kan zijn, wat betekent dat de persoonsvorm op de eerste of tweede plek moet staan en niet gescheiden kan worden van het onderwerp.
Ook staat er in een zin ergens twee handelingen die elkaar uitsluiten (ogen sluiten, evenbeeld bekijken).
"Wouden" betekent overigens bossen. Wou/wouden (van werkwoord willen) is spreektaal.
Ik weet trouwens ook niet zeker of asterisken op deze manier gebruikt mogen worden.
Oh, en je gaat een keer over naar de tegenwoordige tijd ("herhaal" ).
Enkele zinnen zijn ook een beetje.. verwarrend, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik snap bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met "waarbij haar huid extra sterk uitkwam". Doel je op haar huidskleur, of iets?
In ieder geval, deze reactie is nu vrij lang en daardoor lijkt het waarschijnlijk alsof ik het geen leuk verhaal vind, maar dat is niet zo. Ik vind het idee echt leuk, maar (zoals ik al zei) is het zonde om het door zulke foutjes slordig te laten lijken.
Misschien kan je al de foutjes met deze hulp zelf opsporen, maar als je wilt dat ik ze precies aanwijs, kan je dat altijd vragen (:
Anders kan je het misschien laten bèta-en? We hebben de bèta's niet voor niets, en het is lastig om fouten uit door jezelf geschreven stukken te halen, aangezien je er dan snel overheen leest.
Als je geen behoefte hebt aan kritiek, moet je dat overigens gewoon zeggen. Ik doe dit niet om je af te kraken, slechts om te helpen (:
Ik ga snel verder lezen,
xx
Wauw, volgens mij is dit een geweldig goed idee! Gauw verder <3
1 decennium geledenWOOOW!!!
1 decennium geledenecht super geschreven!!! Je gebruikt alleen soms komma's op de verkeerde plaatsen
HEEEEEEL snel verder please!!